V
Vepasto
Vieras
Siis raskauskilot. Kun enhän mä ehdi nykyään syömäänkään. Mä kyllä syön aamupalan, lounaan, iltaruoan ja iltapalan. Välipalan syön, jos ehdin, usein se on kyllä pelkkää kahvia ja pari pala tummaa suklaata. Mitään epäterveellistä popsittavaa ei meiltä löydy, enkä mitään ihmeellisä juttuja ehdi tekemään. Mä olen jatkuvasti liikkeessä, lukuunottamatta iltapäivän kahvihetkeä sekä imetyksiä. Aamupäivällä heilun pihalla lapion kanssa tai haravoin, kerään käpyjä tms. Iltapäivällä sama juttu, mikäli ehdin ulos. Illalla vielä tunnin vaunu- tai pyörälenkille. Mitään herkkuja (karkkia, keksejä yms) en osta itse kotiin. Jos mies ostaa tai joku tuo, niin sitten syön niitä. Ainoa "karkki", mitä syön, on tuo tumma suklaa kahvin kanssa. Mä en ole edes päättänyt, että olisin jossain herkkulakossa tai että en osta enää karkkia. Siinä vaan kävi niin. Yhtäkkiä huomasin, ettei mun oikeastaan tee edes mieli ostaa mitään, ja sen että lenkille on päästävä. Jos joskus jää välistä, niin olen huonolla tuulella. :xmas: