Kumma jos ei kilot lähde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Siis raskauskilot. Kun enhän mä ehdi nykyään syömäänkään. Mä kyllä syön aamupalan, lounaan, iltaruoan ja iltapalan. Välipalan syön, jos ehdin, usein se on kyllä pelkkää kahvia ja pari pala tummaa suklaata. Mitään epäterveellistä popsittavaa ei meiltä löydy, enkä mitään ihmeellisä juttuja ehdi tekemään. Mä olen jatkuvasti liikkeessä, lukuunottamatta iltapäivän kahvihetkeä sekä imetyksiä. Aamupäivällä heilun pihalla lapion kanssa tai haravoin, kerään käpyjä tms. Iltapäivällä sama juttu, mikäli ehdin ulos. Illalla vielä tunnin vaunu- tai pyörälenkille. Mitään herkkuja (karkkia, keksejä yms) en osta itse kotiin. Jos mies ostaa tai joku tuo, niin sitten syön niitä. Ainoa "karkki", mitä syön, on tuo tumma suklaa kahvin kanssa. Mä en ole edes päättänyt, että olisin jossain herkkulakossa tai että en osta enää karkkia. Siinä vaan kävi niin. Yhtäkkiä huomasin, ettei mun oikeastaan tee edes mieli ostaa mitään, ja sen että lenkille on päästävä. Jos joskus jää välistä, niin olen huonolla tuulella. :xmas:

Kyllä ne siitä karisee, mulla tippu ainakin ja ei ole takaisin tullu...heiluu siinä 51-55kg, joskin saisi kyllä pysyä siellä 50 tuntumassa, mutta mulla näkyy heti jos yhtenä päivänä syön enempi :/

Siis mä syön, ruokaa. En syö herkkuja enää, paitsi jos joku tarjoo niitä. Ainoa on se välipala, mikä joskus jää välistä. Imetys muuten laihduttaa, ainakin vähän. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa idiootti:
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Huono juttu, kun et syö ja imetys ei laihduta.....eikä se liikunta yksinään....

Aika monta tekijää kyllä, mitkä voivat estää laihtumisen....

Niin imetyskö ei laihduta :o

Ei kaikilla, ihan riippuu hormonitoiminnasta jne...

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa idiootti:
Huono juttu, kun et syö ja imetys ei laihduta.....eikä se liikunta yksinään....

Aika monta tekijää kyllä, mitkä voivat estää laihtumisen....

Niin imetyskö ei laihduta :o

Ei kaikilla, ihan riippuu hormonitoiminnasta jne...

No aattelin et tarkoitit ettei se laihduta ketään. Ekassa mulla lähti kaikki ja tokassakin osin. Mun sisko imettänyt 2 lasta ja imettää vielä toista niistä ja on alipainoinen jo.

Yhteistyössä