Kumihanskat ?

Onks kellään kokemusta kumihanskojen käytöstä ??? Eilen hieroin poikaystävääni ja lopuksi kun aloin "runkkaamaan ". Niin se pyysi et minä
laittaisin kumihanskat käteen. Tein kuin pyydettiin ,mutta vähän oudolta
tuntui :x Ons tavalliset keltaiset kumihanskat jotenkin kiihottavat vai
mikä siinä on ?

Jaa... En tiedä kumihanskojen kiihottavuudesta mitään mutta kun kerran tuli kokeiltua "käsitöitä" kumihanskat kourassa huomasin että ote oli hieman erilainen...

Vaihtelu siis virkistää ;)

Edit: Niin kumihanskojakin on monenlaisia, minulla sattui tuolloin testaillessani olemaan juuri nuo ns. lääkärihanskat...

Viime kesänä kun olin koiraa ulkoiluttamassa huomasin kun kaupungin kukkapenkkejä hoitamassa olleista tytöistä toinen runkkasi keltaiset kumihanskat käsissä tummaihoista miestä. Tytöt oli varmaan alle 18-vuotiaita kun olivat skoottereilla liikenteessä. Kerron siitä miehelleni siinä toivossa että olisin saanut tehdä saman käsittelyn hänelle niin hän sanoi että olisit mennyt mukaan, jos se oli niin kiihottavaa. Haluan piristää omaa seksielämää, olen hankkinut itselleni kumihanskat itsetyydytystä varten ja harmittaa kun oma mieheni ei innostu uusista asioista. Itse haluaisin ostaa seksikkäitä asuja ja välineitä piristämään sitä.

Yhteistyössä