En pidä ruokapöydällä naimisesta. Ajatus, että jonkun perse on ollut lautaseni kohdalla ei kiehdo. Mutta olen minä kerran nainut ruokapöydällä. Siitä on jo yli 30 vuotta ja olin armeijassa. Luutnantti oli sen verran iso herra, että ei voinut itse käydä ruokakaupassa, vaan lähetti minut joka aamu ostoksille. Kun toin ostokset rouva oli vielä sängyssä ja eleistä ja kommenteista minulla meni pari aamua ennen kuin tajusin mitä se haluaa, suht kokematon kun olin. Sen kuukauden aikana kun siellä olin pääsin pukille viitisentoista kertaa. Epäilen, että nämä kauppareissut olivat rouvan eikä luutnantin keksintö. Ja kerran olin tosiaan naimassa rouvaa ruokapöydällä. Rouva ynisi, nain hitaasti ja peukaloin klittaa. Sitten vilkaisin ikkunasta ulos ja huomasin luutnantin noin 50 metrin päässä. Päättäväisesti käveli suoraan taloa kohti. Läheltä piti, mutta kun hän tuli sisään rouva oli jo sängyssä peiton alla ja makuuhuoneen ovi kiinni, minä taas laittamassa maitopurkkeja jääkaappiin. Ei muuta kuin asento...lepo ja kiitos! Herra oli unohtanut jotain avaimia ja poistuimme yhtä matkaa. Rouva oli tosiaan melko seksin perään. Ei mikään venus, pienet tissit, mutta kova oli naimaan. Ja halusi ennen kaikkea kielikylpyä, luutnantti ei kuulemma suostunut, hieman tosikko kun oli. Ainoa huono puoli oli, että hän ei suostunut enää naimaan kieliorgasmin jälkeen, paikat kuulemma liian hellät. On se hyvä instanssi tämä Suomen armeija, kun näin monipuolisesti huolehtii varusmiehistään!