Kuluuko aika oikeesti nopeeta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itku

Vieras
Te keillä on lapsia, kuluuko raskaus oikeesti nopeesti niinku kaikki puhuu?
Mulla 18. viikko vasta ja tuntuu että mun pää räjähtää. mua itkettää koko ajan jostain syystä, tai oikeestaan ei mistään syystä... Hermoon ja suutun helposti, haluisin vaan maata vaikka oman kullan kainalossa ja tuijottaa seinää. Toisaalta taas tympäännyn ku ei oo mitään tekemistä ja haluaisin tehdä jotain kiinnostavaa. Mutta kaikki kaverit on kadonnut (ei tän mun mielialan takia vaan siis jostain syystä heti kun kuulivat raskaudesta).

Haluisin vaan että aika kuluisi ja lapsi syntyisi niin ehkä vähän kaikki vaivat jne helpottais ja sais oman lapsen syliin <3
Miten tätä mielialanvaihtelua jaksaa? Meinaan ruveta jo siitäki rääkymään kun tiiän että pitää töihin...

kuulostaa melko tutulta, paitsi, että käyn kyllä kyläilemässä, kaupungilla jne.
Mielialat heittelee kovastikin, mutta on aika mun mielestä menny tosi nopeeta.
Mulla 19+4 menossa eli melkein samoissa ollaan, koita jaksaa :hug:

eka raskaus aika meni suhteellisen hitaasti verrattuna tähän toiseen, jolloin musta tuntuu että nyt jo on rv 36 ja musta tuntuu että plussasta ei ole kuin pari kuukautta.

Mielialavaihtelut on vaan kestettävä.. EIpä siinä muu auta...

voih ...
tää on niin inhottavaa kun koko ajan väsyttäää, itkettää jne... Eikä edes ole kavereita. Miehellä on kaverit pysyn jne ja hän viettää välillä toki munki kaa aikaa, mutta paljon myös kavereidensa kanssa käy esim urheilemassa jne..
Musta tuntuu niin yksinäiseltä ja inhottavalta :(

Onko sulla mtiään harrastuksia? Aloita jokin uusi juttu esim mammajooga. Koita keksiä jotain tekemistä itsellesi, niin saat ajan kulumaan paremmin. Mä oon aikoinaan harrastanut paljonkin käsitöitä joiden tekeminen vaan on jäänyt. Nyt raskaana ollessani olen aloittanut uudelleen. Netistä löytyi mukavia blogeja esim sisustukseen liittyen, joista sain ideoita.

Mie kyllä kans ehottasin keksimään sitä tekemistä itelle vaikka väkisin. Minullaki kaverit melko kaukana ja onneks on noita lapsia ennestään jo 2 niin niitten kans keksii kaikenlaista puuhaa. Yksinkin voi tosiaan aloittaa jonkin harrastuksen niin löydät pian ystävänkin siinä samalla =)

Yhteistyössä