kultapiisku

Käväsin ostaan A.Vogelin kultapiisku-tippoja jotka pitäis vaikuttaa aineenvaihduntaan. Otetaan kuuriluontoisesti kuukauden "HUONOINA PÄIVINÄ" Olen nyt juonut pari päivää ja VESSAS SAA HYPÄTÄ... Onko muilla kokemuksia??? ;)

Mimmi62
Siis paljon maksaa ja mistä saa??? Ja siis aina kk ottaa ja taukooko ja tarkoittaako tuo huonot pvät juuri niitä vai....... Mulla on kylläkin tuo valmarin tuolla kaapissa, mutta minkä makuista tämä on.

joo ,pari päivää ennen menkkoja rupeet ottaan ja jatkat vaikka viikon. Sitä otetaan 3x päivässä. Määrä 10-20 tippaa eli saat juotua vedev kera vaikkei ihan hyvältä maistukkaan... olisko se pullo maksanu jotain 8-10 euroa. Kannattaa kokeilla, sillä mun aineenvaihdunta ainaski sai kunnon vauhdit... :) Kokeilepa ja tuu sit kertoon kuulumisiasi... =)

Mimmi62
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.07.2004 klo 14:35 emma kirjoitti:
joo ,pari päivää ennen menkkoja rupeet ottaan ja jatkat vaikka viikon. Sitä otetaan 3x päivässä. Määrä 10-20 tippaa eli saat juotua vedev kera vaikkei ihan hyvältä maistukkaan... olisko se pullo maksanu jotain 8-10 euroa. Kannattaa kokeilla, sillä mun aineenvaihdunta ainaski sai kunnon vauhdit... :) Kokeilepa ja tuu sit kertoon kuulumisiasi... =)

Voi hitsi yks paha tässä on kun mulla ei ole menkkoja ollut piiiitkääään aikaa kun miul on tuo kierukka... Siksi mä vähän funtsin et miten nyt sitten. Mulla on valmarinia tuolla kaapissa en ol esaannut van aikaseksi aloittaa kun n eainee ei ol emitää mansikan makuisia ;)

Yhteistyössä