Kultajousi pilasi kihlasormukseni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Itkettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Itkettää

Vieras
Harmittaa niin paljon, että on pakko kirjoittaa tänne ihan vain varoituksen sanaksi muille, että älkää vaan jättäkö kyseiseen liikkeeseen korujanne huollettavaksi. Takaisin voi tulla ihan mitä vaan.

Ostimme liikkeestä vihkisormuksen ja jätimme sen kaiverrettavaksi. Samalla jätimme myös kihlasormuksemme kiillotettavaksi/putsattavaksi. Kun lopulta monien mutkien kautta saimme sormukset takaisin (myöhässä!), kihlasormukset olivat yhtä likaiset ja himmeät kuin viedessämme (eli ei oltu tehty mitä olimme tilanneet). Sen sijaan kihlasormukseeni oli tehty kaiverrus, joka piti tulla vain vihkisormukseeni. Kihlasormus jätettiin uudelleen liikkeeseen, jotta korjaavat virheensä ja poistavat kaiverruksen, jota siihen ei oltu ikinä tilattukkaan.

Nyt, kun hain sormuksen, niin olivat hionneet sormuksesta pois KAIKKI kaiverrukset! Olivat
siis poistaneet virheellisen kaiverruksen sekä alkuperäisen kihlapäivämäärän ja nimemme. En todellakaan uskaltanut jättää enää kolmatta kertaa sormusta tuonne ja katsoa, koska saan sen takaisin ja missä kunnossa (häämme ovat kahden viikon päästä).
Nyt minun täytyy viedä sormus siis johonkin toiseen liikkeeseen, jossa kaivertavat kihlapäivämäärämme ja nimemme uudelleen. En tiedä paljonko sormus kärsii siitä, että sitä hiotaan ja kaiverretaan useaan kertaan uudelleen. Pahinta tässä on kuitenkin alkuperäisen kihlakaiverruksen menetys ja tunnearvo. Harmittaa vietävästi ja pelottaa ehdinkö saada sormuksen kuntoon ennen hääpäivää.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23854882:
Eikö se reklamaatio kannattaisi kuitenkin tehdä ko liikkeeseen?

Nimenomaan!!!
Jos sä nyt vaan marssit seuraavaan liikkeeseen (jonka ymmärrän kyllä) niin maksajaksi jäät SINÄ itse, eikä se joka on vastuussa virheestä.
Mars takas sinne kultajouseen ja VAADIT että asia korjataan NYT HETI ja mielipaha myös.

Mutta siis kurja homma =(

Siis tottakai annoimme suullisen palautteen paikanpäällä ja aiomme lähettää heille myös perästäpäin sähköpostin asiasta. En tosiaan aio jättää asiaa tähän.

[QUOTE="nappi";23854902]Nimenomaan!!!
Jos sä nyt vaan marssit seuraavaan liikkeeseen (jonka ymmärrän kyllä) niin maksajaksi jäät SINÄ itse, eikä se joka on vastuussa virheestä.
Mars takas sinne kultajouseen ja VAADIT että asia korjataan NYT HETI ja mielipaha myös.

Mutta siis kurja homma =([/QUOTE]

Niin ja tietenkin heidän kuuluisi tuo korjata, mutta koska mokasivat jo ensimmäisen "korjausyrityksen", niin en uskaltanut todellakaan jättää sormusta enää sinne.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;23854906:
Siis tottakai annoimme suullisen palautteen paikanpäällä ja aiomme lähettää heille myös perästäpäin sähköpostin asiasta. En tosiaan aio jättää asiaa tähän.

Et sä siinä tapauksessa varmaankaan voi mennä toiseen liikkeeseen sen sormuksen kanssa. Ainakin takuu raukeaa tuolloin. Siis takuukorjaus. Tai näin mä asian järkeilisin.

itse asiassa mullakin on huonoja kokemuksia kultajousesta. vihkisormuksissa on väärä vuosiluku. ja tämä hokastiin vasta jälkikäteen, mutta ei tullut asiaa koskaan korjattua. eipä sitä kaiverrusta tule kellekään esiteltyä ja itse tiedetään oikea vuosi. ei niin iso juttu.