"Kulta, voisitko käydä vähän useammin pesulla?"

  • Viestiketjun aloittaja L1ll1
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onnistuuko jos oman suihkusi jälkeen huikkaat vaan että vapaa on, sun vuoro :saint:
Tämä vois olla hyvä, täytyy kokeilla :)

Oikeasti alkaa pikku hiljaa ällöttämään. Ja kuitenkin on vähän sellainen asia, että pitäs yrittää nätisti vihjasta, että pesulla vois käydä useammin.
 
kääääk
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onnistuuko jos oman suihkusi jälkeen huikkaat vaan että vapaa on, sun vuoro :saint:
Tämä vois olla hyvä, täytyy kokeilla :)

Oikeasti alkaa pikku hiljaa ällöttämään. Ja kuitenkin on vähän sellainen asia, että pitäs yrittää nätisti vihjasta, että pesulla vois käydä useammin.
Onko tämä tapa kehkeytynyt hälle vähitellen vai ollut suhteen alusta asti laiska pesulla kävijä? Karsea tilanne jos osus omalle kohdalle...
 
juupajuu
Ootko ap kimpassa mun exän kans??? :D Mua aina ällötti kun ei meinannut miestä saada pesulle millään... Sählyn jälkeenkin meinas usein jättää suihkun väliin, yööööks!!!!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kääääk:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onnistuuko jos oman suihkusi jälkeen huikkaat vaan että vapaa on, sun vuoro :saint:
Tämä vois olla hyvä, täytyy kokeilla :)

Oikeasti alkaa pikku hiljaa ällöttämään. Ja kuitenkin on vähän sellainen asia, että pitäs yrittää nätisti vihjasta, että pesulla vois käydä useammin.
Onko tämä tapa kehkeytynyt hälle vähitellen vai ollut suhteen alusta asti laiska pesulla kävijä? Karsea tilanne jos osus omalle kohdalle...
Alussa kävi pesulla jos ei nyt ihan joka päivä, mutta ainakin 5 kertaa viikossa. Nyt jostain syystä sitten jäänyt tuo suihkussa käynti saunapäiville, pitäs vissiin lämmittää sauna useammin.

 
vieras
Harrastatteko ap silti ihan normaalisti seksiä? Jos, niin osaatko tuosta likaisuudesta huolimatta olla täysillä mukana?

Mulla on samankaltainen ongelma, mutta miehen masennuksen ja syvien itsetunto-ongelmien vuoksi huomauttelu täytyy siirtää tulevaan. Olen yrittänyt mitä lievemmillä keinoilla hygieniasta sanoa, mutta loukkaantumiseksi, suuttumiseksi tai välinpitämättömyydeksi on hänen puoleltaan mennyt. Mua välillä ihan oikeasti ällöttää oma mieheni, mikä tuntuu tosi pahalta.

Onko sun miehellä masentuneisuutta?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Harrastatteko ap silti ihan normaalisti seksiä? Jos, niin osaatko tuosta likaisuudesta huolimatta olla täysillä mukana?

Mulla on samankaltainen ongelma, mutta miehen masennuksen ja syvien itsetunto-ongelmien vuoksi huomauttelu täytyy siirtää tulevaan. Olen yrittänyt mitä lievemmillä keinoilla hygieniasta sanoa, mutta loukkaantumiseksi, suuttumiseksi tai välinpitämättömyydeksi on hänen puoleltaan mennyt. Mua välillä ihan oikeasti ällöttää oma mieheni, mikä tuntuu tosi pahalta.

Onko sun miehellä masentuneisuutta?
Harrastetaan joo, mutta suuseksi jää osaltani saunapäiviin. Ja olen tähän asti osannut olla, mutta pikkuhiljaa alkaa tosiaan ällöttää.

Tietääkseni ei ole masentuneisuutta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onnistuuko jos oman suihkusi jälkeen huikkaat vaan että vapaa on, sun vuoro :saint:
Tämä vois olla hyvä, täytyy kokeilla :)

Oikeasti alkaa pikku hiljaa ällöttämään. Ja kuitenkin on vähän sellainen asia, että pitäs yrittää nätisti vihjasta, että pesulla vois käydä useammin.
Omituinen suhde, jos ei toiselle voi sanoa, et mee suihkuun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onnistuuko jos oman suihkusi jälkeen huikkaat vaan että vapaa on, sun vuoro :saint:
Tämä vois olla hyvä, täytyy kokeilla :)

Oikeasti alkaa pikku hiljaa ällöttämään. Ja kuitenkin on vähän sellainen asia, että pitäs yrittää nätisti vihjasta, että pesulla vois käydä useammin.
Omituinen suhde, jos ei toiselle voi sanoa, et mee suihkuun.
Minusta se on ihan hieno asia, että miettii, miten asian voi ilmaista kumppanilleen nätisti nolostuttamatta häntä.
 
dfdf
Alkuperäinen kirjoittaja näin sanottiin:
Ei kaikkien iho kestä "jatkuvaa" suihkuttelua. Ihotautilääkärit suosittelee atoopikolle suihkua vain pari kertaa viikossa, samoin kampaaja.
Kyllä ne kriittiset paikat voi silti pesaista joka päivä.
 

Yhteistyössä