Kulpa paisuu/puhkeaa vasemmassa munasarjassa?!

Tommoinen tunne ollut tän päivää pariin eriin otteeseen. Mikä ihme mulla on :eek: Kp on nyt jo 37.

Kopion tähän vähän tota mun taustaa mitä oon kyselly täällä ja vauvakuume puolella.

Ovulaatio tietäjää?
Lasta ollaan yritetty kohta vuosi. Ennestään niitä on ja aikaan saatu teroilla+metuilla. Nyt olen metuja syönyt mut eivät auta niin kuin viimeksi. Tähän kiertoon sain clomit tueksi kp 5-9. ei tainnut olla apua :(

Viime kierto 44 päivää
kp 29- alkaen kipuilua munasarjoissa
kp 31 märkää valkovuotoa
kp 32 kova kipu, tärhdyskipu kävellessä, paineentunne
kp 33 maitomasita limaa
kp 36 kova kouristus oikealla munasarjassa, maitomaista limaa
kp 39 kova kipu vasemmalla, kuin kupla puhkeaisi/solmu säteilee jalkoihin ja selkään
limantulo jatkui sit loppuun asti...

Eli milloin tuossa olisi ovis ollut jos edes oli? Seksiä oli ainakin kp 31

Tää kierto sit (nyt kp34)

kp 28 lähtien kovia repäisykipuja, menkkajomotusta
kp 32 mahanturvotus, paineentunne, lämmöt päälle 37
kp 33 nipistelyä/kovaa kouristusta oikealla
kp 34 kuplatunne oikealla...

Mielipiteitä? Vaikuttaako clomit enää? Limoista en osaa mitään päätellä kun tuntuu et niitä tulee koko ajan enemmän tahi vähemmän..
 
Mitäs
Ootko testiä tehnyt? Osa oireista vois viitata raskauteen, mutta sen kuplatunne ei oikein sovi kuvaan. Kp 36/39 sanoisin että on ollut eka ovis ja jälkimmäinen 33 /34 ihan kuvauksesi perusteella.
 
hanna
Kystia munasarjoissa, veikkaisin mä.
Minulla samallaisia kipuja ja vuotoja. Sain lähetteen tk:sta gynenpolille ja siellä ultralla selvisi kipujen aihuttaja, kystia.
Ne tulee ja menee kuulemma kieron mukaan, ja minulla ainakin se pitää paikkansa.
 
hmm tein äsken sit ovistestin ja negaa oli.
Pyyhkiessä tuli ihan hupsuna paksua jo rusehtavaa limaa. Kohdunnapukka on tosi alhaalla mut mitään verta tai ees sen tapaista en sormiini saanut mut eiköhän ne menkat sit ala. Jee ees vähän lyhyempi kierto jos jotain positiivista pitää hakea :)
Munasarjanpaine tuntuu edelleen, välillä tosi kovanakin. Nyt siis kp 37
 
hanna
Mulle laitettiin hormonikierukka 05/08 ja kipuja rupesi olemaan loppu kesästä. Kävin neuvolassa valittamassa kovia kipuja vasemmalla puolella. Ei tienny täti mikä on ja varasin ajan lääkäriin.
Siellä heti lääkäri epäili kipujan johtuvan kystista, kun kerron kivun tuntuvan juuri tuollaselta, että joku siellä paisuu ja paisuu ja sit räjähtää ja helpottaa (kipu tuli silleen aaltoillen). Gynen polille sitten kun pääsin, olivat kivut oikealla puolella. Sieltä ultrassa löytyi useita kystiä ja vasen puoli oli ihan siisti. Lääkäri sitten kertoi että, kun kysta tulee se rupeaa täyttymään (jokut kasvaa suuremmiksi kuin toiset) ja puhkeaa sitten.
Hormoonit niihin jollain lailla kuulemma vaikuttaa ja minulla kipuja on kierron puolenvälin paikkeilla parina päivänä ja n. 4-5 päivän ajan ennen menkkoja.

Tulipas pitkä selvitys, mutta tässä omia kokemuksia kystista...
 
hanna
Eipä kestä!
Hyvä jos tästä olisi sinulle apua. Itse ainkin säikähdin ekoja kovia kipuja kauheasti.
Nyt on mietinnässä kierukan poisto, jospa sitten häviäisi kystien mukan kivutkin.
 

Yhteistyössä