K
kulmapöheikkö
Vieras
Olen vähän myöhäisherännyt kulmien muotoiluun ja siistinä pitämiseen. Olen sen verran epänaisellinen, etten käytä muutenkaan paljon aikaa kauneudenhoitoon. Nyt kuitenkin olen kulmakarvoja siistinyt pinseteillä jonkin aikaa. Tuntuu, että karvankasvu kiihtyy sitä mukaa kun niitä nyppii ja kulmakarvat näyttävät nopeasti pöheiköltä, jos ei koko ajan ole niitä siistimässä. Saisko niiden takaisinkasvua jotenkin hillittyä, vai pitääkö niitä todella melkein joka päivä nyppiä, kun on kerran aloittanut?
Kertokaa uusavuttomalle naiselle, kuinka saatte pidettyä kulmanne aisoissa. Käytättekö jotain näppärämpiä konsteja kuin pinsettejä? Tai onko pinsettejä monenlaisia, onko jotain suosituksia millaiset välineet olisivat parhaat kulmien siistimiseen?
Tämä on jotenkin noloa, kun en itse tiedä, kun ei tosiaan ole aiemmin ollut kiinnostusta muutaman ylimääräisen kulmakarvan rehottamiseen. Auttakeehan naista mäessä.
Kertokaa uusavuttomalle naiselle, kuinka saatte pidettyä kulmanne aisoissa. Käytättekö jotain näppärämpiä konsteja kuin pinsettejä? Tai onko pinsettejä monenlaisia, onko jotain suosituksia millaiset välineet olisivat parhaat kulmien siistimiseen?
Tämä on jotenkin noloa, kun en itse tiedä, kun ei tosiaan ole aiemmin ollut kiinnostusta muutaman ylimääräisen kulmakarvan rehottamiseen. Auttakeehan naista mäessä.