*KULLANKERÄT Marraskuussa*

Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja rebel:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Jaah, laitanpa taas ajankuluksi ja illan ratoksi kuvia minäkin :saint:

http://www.aijaa.com/v.php?i=3167108.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=3167117.jpg
Sofia on niin sievä. :heart: Mistä sä löydät noita esim. Gantin ja TH:n vaatteita Sofialle? Mä en oo nähny niitä vauvoille missään.
Turussa on Pikku Pegasos, joka myy TH:n vaatteita (tosin äärettömän huonot valikoimat näin pienille), ja Gantia myi Olivia ja Oskari Turussa. Tosin liike lopetti just kun Sofia syntyi. |O Mutta Helsinkiin se on lähdettävä, jos haluaa jotain ihanuuksia löytää. Täällä kun ei Stokkallakaan ole kuin poikien mallistot ko. merkeistä. Oon kyl antanut asiasta palautetta. :whistle:
Miten mä en oo nähny Rasmukselle Stockalla noita merkkejä?? Burberry on ainoastaan osunu tähän silmään. ;) Tiedätkö mistä täältä Helsingistä vois sit (muualta kuin Stockalta, josta tää puusilmä ei oo löytäny mitään) löytää niitä? Ongelma taas mullakin.. :headwall: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Jaah, laitanpa taas ajankuluksi ja illan ratoksi kuvia minäkin :saint:

http://www.aijaa.com/v.php?i=3167108.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=3167117.jpg

Teidän lapsella on meidän lapsen yöpuku ja toisessa kuvassa meidän lapsen lelu :eek: :whistle: ;) :D

Ja söpö on. Pitää tosiaan alkaa uskoo, et kesäkuiset ON söpöimpiä!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja rebel:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja rebel:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Jaah, laitanpa taas ajankuluksi ja illan ratoksi kuvia minäkin :saint:

http://www.aijaa.com/v.php?i=3167108.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=3167117.jpg
Sofia on niin sievä. :heart: Mistä sä löydät noita esim. Gantin ja TH:n vaatteita Sofialle? Mä en oo nähny niitä vauvoille missään.
Turussa on Pikku Pegasos, joka myy TH:n vaatteita (tosin äärettömän huonot valikoimat näin pienille), ja Gantia myi Olivia ja Oskari Turussa. Tosin liike lopetti just kun Sofia syntyi. |O Mutta Helsinkiin se on lähdettävä, jos haluaa jotain ihanuuksia löytää. Täällä kun ei Stokkallakaan ole kuin poikien mallistot ko. merkeistä. Oon kyl antanut asiasta palautetta. :whistle:
Miten mä en oo nähny Rasmukselle Stockalla noita merkkejä?? Burberry on ainoastaan osunu tähän silmään. ;) Tiedätkö mistä täältä Helsingistä vois sit (muualta kuin Stockalta, josta tää puusilmä ei oo löytäny mitään) löytää niitä? Ongelma taas mullakin.. :headwall: :ashamed:
Ainakin Gantin myymälässä Kampissa ja Daisy & Don:issa Ullanlinnassa. TH:n lastenvaatteita en oo hesasta löytänyt...
 
Kuinka herkkiä teillä on kullankerät rytmimuutoksille unien suhteen? Eilen (ja on tapahtunut aiemminkin) ei päässyt iltapäivällä unille normaaliin tapaan kun piti olla ostoksilla meijän mukana, ja sit ilta menikin taas huutaessa ja ihan yliväsyneenä. Mies kävi vaunulenkillä puol kymmene aikaan niin sinne sitten nukahti viimein! :x
 
Eikös Kampin keskuksessa myydä paljon erilaisia merkkilastenvaatteita (en muista mitä kaikki merkkejä siellä on)? Sellosta (jos Espoon puolelle jaksatte siirtyä) olen myös hankkinut vauvalle hienouksia, en tosin muista, myydäänkö Gantia siellä missään (Sellossa on kyllä Gantin liike).

Meillä ei varsinaisesti olla ihan herkkiä rytmimuutoksille, mutta on kuitenkin tarkkaa, milloin pitkät päikkärit nukutaan, koska muuten ne jää kokonaan välistä ja sitten on hermo kireällä.

On teillä kyllä aivan ihania sydänkäpysiä! :heart: Siis aivan valloittavia pieniä kullankeriä! Pojan äitinä kateellisena ihailen tyttösten vaatteita. Poikavauvojen mallistot ovat niin paljon tylsempiä, enkä kyllä yhtään ymmärrä miksi. Pitäisikö ryhtyä vaatesuunnittelijaksi suunnittelemaan vauvojen nuttusia? =)

Muok. kiva toi ylimääräinen hymiö, syntyi ilmeisesti ä:n ja sulkumerkin yhdistelmällä ?!
 
Rytmimuutoksista Meillä ei olla kovin tarkkoja näistä. Nukkuu sitten pikkutorkkuja, jos ei pitkiin päikkäreihin ole jostain syystä mahdollisuutta. Pyritään kuitenkin vetämään iltatoimet aina saman kaavan mukaan, joten varmaan siksi osaa rauhoittua sitten unille vaikka päivä olisi ollut risainen.

Meillä on nyt syöty iltapuuroa kohta 3 viikkoa, ja nyt uskallan sanoa, että vaikutus yöuniin on ollut ihan hurja. Sofia vetää kunnon 2dl satsin puuroa (kauraa tai ohraa) ja sitten maitoa päälle. Nukkuu heräilemättä vähintään 9h, sitten yleensä maitotankkaus ja unia jatketaan vielä. Eli yöunet yhteensä n. 12h. Yöllistä tuttirumbaa ei ole enää lainkaan. Korkeintaan kerran voi joutua sitä laittamaan aamuyöstä. Nyt olis tarkoitus aloittaa myös lihat, joten jännityksellä odotan niiden vaikutusta ruokailurytmiin. Muistelen jonkun täällä kirjoittaneen, että piti nälkää pidempään.

Me mennään tänään siskonpojan lapsenvahdiksi, ja katsotaan jos ehdittäis sen jälkeen vielä jouluostoksille. Siinä se päivä sitten hurahtaakin.

Mun yö meni surkeasti, kun närästi ihan tajuttomasti. Renniet ja Samariinit ei oikein tehonneet. Ärsyttävä vaiva, joka jäi päälle raskaudesta. Ennen raskautumista mua ei närästänyt ikinä. :headwall:
 
ikionnellinen
Hellurei!'

Eilen kiva päivä takana, mies oli kyllä töissä niin kuin tänäänkin :/ Martta viihtyi sikana vauvauinnissa, ja illalla olin pikkujouluissa tyttöporukalla, kivaa oli! Ja sit sieltä kotiuduttuani mässytettiin miehen kaa roskaruokaa :D

Lahjoista
suuri osa on ostettu, haluun olla tänä vuonna ajoissa liikkeellä, kun me vietetään joulu meillä kotona ja tänne tulee sellainen 10hlö porukka jouluaterialle, tosin nyyttäriajatuksella mutta kuitenkin perhe kokoontuu meille Martan ekaksi jouluksi :heart: Kummeille annetaan Martan kuva kehystettynä, eipä olla ennen annettu heille lahjoja mutta tällaista suunniteltiin...

Tiivari Lelukkaasta löytyi viime viikolla ihan kivasti kaikenlaista, söpöjä käsinukkeja ainki oli =)
Voi että tota tyttöä kun nyt ne pari hammasta on tullut selkeesti esiin ja hän tykkää nakerrella ja imee sormiaan niin eikös tee kipeetä kun siel onkin terävät hamput vastassa, ja sit tuleepi iiiiiiiiiiiiiiiiiitkuuuuuuu :'( Äipän pieni :heart:

Jaahas ekat päikyt otettu, haen ton omituisen höpöttäjän pois sängystä :wave:
Ikionnellinen ja Martta
 
Huomenet kaikille.

Meillä meinas alkaa aamu taas ennen aamua, kun Rasmus heräs 5.45 eka juttelemaan ja sit siirty huutamaan, kun kuuli vanhempiensa kääntävän vaan kylkiään. No,juu enpä olis minäkään halunnu enää ne p*skat housussa olla. Sitä oli meinaa niin hirveesti, että oli tosiaan jo yöpuvun puolelle valunu oikein huolella :x . Siinä sit vaihdettiin vaipat, friidailtiin ja lopuks vielä nenätipat nenään. Oli saatu poika oikein hyvään mielen tilaan, et olin varma et tästä tää päivä kai sit alkaa... ei onneks kuitenkaan. Rasmus huitas 200 ml maitoa napaansa, röyh ja kiikutin sänkyyn. Sinne nukahti takas ja herätti meijät sit uudestaan vähän vaille yhdeksän. Onneks saatiin se jatkoaika tuon aamun suhteen, oltiin meinaa kummatkin ukon kanssa sen verran silmät ristissä sillon klo 6, et olis ollu aika niukkaa aloittaa päivä sillon.
Niin ja tuosta rytmistä olette jutelleet. Mä arvasin sen, kun piti eilen anopille laittaa jotain Rasmuksen aikataulua ylös, niin annas ollakaan niin tuskin tää sit enää jatkuu näin, kun kirjoitan tän oikein ylös.... ja ylläri ylläri,niinhän siinä just kävi! :headwall: Mä en tajuu tota lasta enää ollenkaan. Meijän elämä on heittänyt härän pyllyä sen jälkeen kun meijän yöt jostain syystä meni risoiksi. Pyrin etenkin iltarutiinit pitämään samanlaisina joka ilta. Oon yrittäny verrata, et onko sillä merkitystä mitä tehdään päivisin (lähinnä kuinka kiirus on ja kuinka paljon eri paikkoja),mut ei mitään merkitystä. Tuo nukkuu miten nukkuu. |O Kai tää tästä joskus muuttuu parempaan suuntaan. Onhan tuolla pojalla nyt taas jonkun sortin nuhaa, et se taatusti vaikeuttaa hengittämistä ja unia, mut kun ei tää pelkästään tän viikon ongelma oo. Pakko aloittaa nyt se porkkanan pois jättämisen testaaminen,jos sillä olis jotain merkitystä kun en nyt mitään ihmeellistä eroa huomannu sen puuron poisjättämisestä. Ja nyt ollaan oltu puurotta reilu viikko.

Eipä oo tullu pieneen mieleenkään, et noissa merkkivaateliikkeissä (esim.Gant) myydään lasten vaatteitakin. Blondi mikä blondi! :headwall: :D Täytyy siis suunnata askeleensa kohti sellaista liikettä, vaikka tuonne Kamppiin,jos Rasmukselle jotain kivaa löytyis (ihan kun tuolla lapsella ei olis jo valmiiksi niin paljon vaatteita, et tuskin ehtii niitä kaikkia edes yhtä kertaa käytää ),mut pakkomielteensä siis mullakin,ja ne on noi lasten vaatteet. :D

Olen täysin samaa mieltä, et kullankerät on kyllä tän vuoden kauneimmat vauvat!! :heart: Niin suloisia jokainen.

Jaa, pitää vissiin mennä taas laittaa pyykkiä kuivumaan ja tiskikone päälle.

Hauskaa ensimmäistä adventtia kaikille ja onhan se ensimmäinen kynttilä jo sytytetty!?Ei meillä vaan. :kieh:
 
Meillä on päivisin rytmit ihan sekasin...välillä nukkuu unia vain ½ tuntia kerrallaan ja joskus saattaa nukkua jopa 3tuntia..Yöt on kyllä pysynyt normaalina eli herää kerran tai ei ollenkaan

Nuo hampaat kyllä aiheuttaa meillä jo harmaita hiuksia, maxin kiukkuaminen on jo ihan kauheeta mitää en pysty tekee kun on hereillä sylissä pitäs vaan koko ajan pitää :kieh:
No jospa tämä jossain vaiheessa helpottaa!!

Hitsi mun piti tänään jatkaa ikkunoiden pesua mut taitaa jäädä kun ulkona on ihan kauhee tuuli ja vettä sataa ei huvita alkaa ikkunoita aukoo..

Tässä olis taas vähän kuvaa...huonolaatuisia kyllä kun mun kännykällä ei parempia tuu

http://www.aijaa.com/v.php?i=3168380.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=3168386.jpg
 
ikionnellinen
Ai niin oli mulla kyssärikin...

Joko ootte hankkineet turvaistuinta? Toi testien ja suositusten maailman on niin sekava että tällainen ensikertalainen on ihan hukassa mikä kannattaa ostaa... :ashamed: Pitkäikäinen, selkä-vai kasvot menosuuntaan, halpa vai kallis, luotanko mihin testiin/myyjään yms.. ja tätä rataa... Alkaa vaan Martalla olla kohta ahdasta tuossa kaukalossa talvikamppeineen :/
On mullakin ongelmat... B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ikionnellinen:
Ai niin oli mulla kyssärikin...

Joko ootte hankkineet turvaistuinta? Toi testien ja suositusten maailman on niin sekava että tällainen ensikertalainen on ihan hukassa mikä kannattaa ostaa... :ashamed: Pitkäikäinen, selkä-vai kasvot menosuuntaan, halpa vai kallis, luotanko mihin testiin/myyjään yms.. ja tätä rataa... Alkaa vaan Martalla olla kohta ahdasta tuossa kaukalossa talvikamppeineen :/
On mullakin ongelmat... B)
Eilen just kateltiin ja kyseltiin noista istuimista, kun käytiin Lastenturvasta ostaa Rasmukselle se keinuseepra. Niillä tais olla siellä pääsääntöisesti myynnissä Britaxin istuimia. Kaikkia mahdollisia se myyjä meille esitteli, mutta parhaana piti jotain sellasta joka tulee Isofixilla kiinni autoon. Ei siinä muuta tuon Isofixin kanssa, mutta silloin ne kilorajat on vaan 18kg asti ja haluaisin kyl ehkä istuimen, joka olis suoraan 25kg:aan saakka. Kovin eri hintaisia ne kaikki kyllä oli.
Meillä hommaa vaikeuttaa vielä se, että meillä on nyt keväällä menossa auto vaihtoon, eikä olla yhtään vielä perillä mikä olis seuraava auto. Kun eihän sitä tiedä sit mahtuuko se tuleva istuin (mahd. Isofixin vuoksi) sit siihen autoon vai ei. No sinänsä luulis kyllä mahtuvan. Meijän seuraava auto kun on kuitenkin joku farmari malli (nyt meillä siis VW Golf Plus), niin luulis et siinä olis sinällään jo enemmän tilaan sisällä.

Mut en siis oikeesti tiedä, mikä olis seuraavaksi istuimeksi paras. Hyvin sekavalta vaikuttaa ja niinkuin Bb (muistaakseni :D ) joskus tässä taannoin laittoikin tänne palstalle sen linkin noista turvaistuinten vertailuista, niin enpä tiedä. Pitäis vissiin lopettaa koko autoilu tuon lapsen kanssa, kun ei kerran tunnu turvallista istuintakaan löytyvän.
 
Ihan vähän on tukka kipeä, jalat on ihan sohjona :D Keikka oli hyvä, ja sieltä lähdettiin vielä tanssimaan pariksi tunniksi.. tuntui että lantio vaan naksui kun tää mamma pisti pepun pyörimään :LOL: Taksijonossa seisoinkin sitten lähes 2h räntäsateessa |O Oli todella hauskaa kyllä.. Nousin pojan kanssa aamulla (eli 4h unta...) ja passitin miehen kunnon sänkyyn nukkumaan.. Tuolla tuo tappi vetelee toisia päikkäreitään.

Tänään niihin ristiäisiin.. mikäköhän ilme on, kun ei paketissa olekaan Muumeja B)
 
Heippa!
Eilen vietettiin pikkujouluja ja kyllä oli kivaa!Oltiinkohan me Elppa samassa taksijonossa...Se räntäsade piristi,niin eipä tullut krapulaa :whistle:

Aivan ihania kullankeriä kaikilla :heart:

Meillä neiti oli koko eilisen illan huutanut mun perään,raukka :ashamed:
Eipä mulla taaskaan muuta...Sunnuntain jatkoja mammat!

Bamse
 

Yhteistyössä