*KULLANKERÄT Marraskuussa*

Ihania kuvia Millasta :heart:

Tää päivä heittää kyllä nyt häränpyllyä mun kustannuksella ettei oo tosikaan!! |O En valita, kerronpa vain teille, että saatte illaksi hyvät naurut ;)

Eli lähdin sitten superkiukkuisen ja väsynene pojan kanssa ulos klo 16 (heräsi 13.30 45min uniltaan) että nukkuis vikat päikkärit vaunuissa. Kävin ostamassa lähiostarilta kivan topin, ja itselleni burriton matkaevääksi, ja syötin pojalle maitoa 16.30.. lähdettiin sitten ovesta ulos, ja jätkä nukahti samantien.. Ei siinä mitään, pistin sapuskaa napaan, ja kävelin pimeille hiekkateille.. RENGAS IRTOSI! Ratas oli lähtenyt kokonaan irti, joten potkin rengasta sitten koko matkan kotiin (sellanen 1,5km), ja tottakai poika heräsi.. Nukkui kokonaiset 15min, ja oli ymmärrettävästi erittäin hyväntuulinen. Noooh, ei siinä vielä mitään, mun piti vaunulenkin päätteeksi käydä ruokakaupassa, eli vaunut vaunukellariin, poika rintareppuun, ja kauppaan. Kaupasta kotiuduttiin 17.30, ja jätkä oli yllättävän hyväntuulinen, ei itkenyt kun parikymmentä minuuttia yhteensä, 19.15 sitten nukahti puurohöyryissään..

Ei tää vielä tähän lopu.. Otin energiajuoman, Daimin ja tein ittelleni popkornia ajatellen että katson digiboxilta jonkun leffan ennenkuin miehen veli tulee (oli siis muutenkin avoeron takia tulossa tänään meille pelailemaan ja viettämään aikaa töidensä jälkeen.. minä ja miehen broidi vastakkain NHL09 :LOL: ). No sitten tää kaveri, joka soitti aamulla että ääni lähtenyt, kuumetta ja flunssa, soitti, että "oon yllättävän pirteessä kunnossa, kyllä mä lähden nyt sinne keikkaa katsomaan ja sä tulet kanssa!". No sit rupes kutkuttamaan niin paljon että päätin sittenkin lähteä, livemusiikki kun on aina parasta!

Nyt vetelen pinaattikeittoa kitusiini, masu on jo sekaisin kun jännittää OIKEAT IHMISET, ja tuskailen asuvalinnan kanssa.. on tää kans oikeesti... :D

:hug: sitä tarvitseville, :flower: sen ansainneille ja :heart: kaikille, just because i feel like it.
 
Siis mä oon niin täynnä taas |O
Mulla palaa päreet kyl nyt ton esikon kanssa kun mitään ei uskota ja mitään ei tehdä ja äitin pitää kokoajan olla kattomassa kun toinen pomppii ja jos ei kato ni sehän huutaa ja ja ja ja AAAAArrrGGGhhh!!! |O |O :headwall: :headwall:
JA nyt mä meen ja korkkaan suklaa levyn :p Löhöön sohvalla ja vallotan maailman sohvalta käsin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Ja elppa tuntee nää ihmiset ja jos vaik 2v on hillitön muumifani, niin kieltämättä vois tulla mieleen.... :whistle: Mua henk.kohtasesti puistattaa kans kaikki lahjalistat ja (törkeyden huippu) "meillä on jo kaikkea, lahjan voi osoittaa tilille *******" ja tää on yritetty sit vielä mukahauskasti riimitellä tyyliin "emme pyyhkeitä, kattiloita kaipaa, vaan haluamme laatuaikaa, sitä ei saa Keravalla, paremminkin palmun alla. Sinne aiomme siis lähteä ja täten matkarahat kerjätä..." |O |O |O
:LOL: :LOL: :LOL: Siis täällähän sinkoilee omenan palaset pitkin näyttöä. Onneks me mentiin aikanaan kaikessa hiljasuudessa naimisiin, kun ei "kehdattu" enää niin monen vuoden jälkeen pitää mitään kunnon häitä.

Niin,ja että oikein lahjalista ristiäisiin!!! :eek: :eek: :LOL: Siis, miks mä en tollasta törkeyden huippua ole tajunnut?! Kyllä ihmisillä on oikeesti pokkaa! :eek:

Jaa,nyt saunaan, mut palaan pian! :)
 
....enpä sit päässykään saunaan. Rasmus päätti herätä itkemään. Pieni on niin tukkoinen, että säälittää oikein kunnolla. :'( Tulee varmaan ratkiriemukas yö meille näillä näkymin. Sängyn päätyä on jo kohotettu, suolatippoja nenään laitettua ja fridalla niistetty, mitä on "irti saatu". Voiko vielä jotain tehdä?? Pakkohan tuota poikaa on yrittää yöllä jotenkin vielä auttaa, jos nää keinot ei sillon riitä. Vinkkejä otetaan vastaan!

Käytiin ukon kanssa siellä jouluostoksilla tänään. No juu, tulos oli aikas laiha. Miehen siskolle löytyi lahja ja sit Rasmukselle ööö kaks lahjaa. Toinen niistä se keinuseepra!!! :D Ai niin ja ostinhan mä vielä yhdelle 11 v. pojalle lahjan. Mutta siis edelleen joku kymmenkunta ihmistä ilman lahjoja. Mitäs mieltä olette? Pitääkö lapsen kummille ostaa lahja? Kyseessä siis miehen serkku, jolle ei ole aiempina vuosina ostettu lahjaa, mutta "velvoittaako" tämä kummius nyt ostamaan hänelle lahjan? Kuinka teillä muilla toimitaan?

Niin, ja Elpalle hauskaa iltaa!!!! Kiva, kun pääset ihmisten ilmoille. :D

Se on vissiin nyt sit vihdoinkin mun vuoro mennä sinne saunaan.
 
Voi PEE! Mun teksti tuli eka kaks kertaa ja ku poistin toisen, hävis molemmat. :headwall: No, älysin sentääs kopsata:

Äh. Mulla ei kyllä nyt oo mitään rakentavaa sanottavaa. Toivo on kitissy koko viikon ja tänään huutanu koko päivän, ni päässä lyö aika tyhjää... No, vaunuissa oli sentäs nätisti. :D Kai ne on ne hampaat.. Toivottavasti. Koska jos se sama huuto on alkamas taas, mä vedän itteni linkkuun.

Elpalle Hauskaa iltaa! :flower: Ja muille tietysti myös! :)
 
Ollu mukavan energinen päivä!!
Emma nukkui viime yön hyvin! Yhesti vain heräsi syömään. Luulen et se johtui siitä ku se nukkui iskän paikalla, ei minun ihossa kiinni! Iskä nukkui erihuoneessa koska oli pikkujouluissa ja kotiutui vasta yö myöhään "haisevana!" En kelpuuta sellaista äijää viereeni ja varsinkaan Emman viereen.

Jos Emma ensiyönä (nukkuu nyt isän sylissä) ei suostu suosiolla nukahtamaan omaan sänkyyn niin iskä aiko ottaa hänet viereen. katotaan jahka tyyppi taas nukkuis paremmin ku äiti ei "lemua" vieressä.

Meillä nukutaan 1-2 tunnin päästä ekat päikkärit herättyään. Yleensä tasan puolituntia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja rebel:
Mitäs mieltä olette? Pitääkö lapsen kummille ostaa lahja?
No meillä on kummeina sellaiset henkilöt, joita on muistettu aina ennekin jouluisin. Eli kummin asema ei muuta asetelmaa miksikään. 3 lapsen kummitätinä oon sitä mieltä, että mulle ei tarvitse lahjoja ostella enkä niitä odota. Kaikkein mukavinta on saada vaikka kummilapsen piirustus tai valokuva :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Jaah, laitanpa taas ajankuluksi ja illan ratoksi kuvia minäkin :saint:

http://www.aijaa.com/v.php?i=3167108.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=3167117.jpg
Sofia on niin sievä. :heart: Mistä sä löydät noita esim. Gantin ja TH:n vaatteita Sofialle? Mä en oo nähny niitä vauvoille missään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja rebel:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Jaah, laitanpa taas ajankuluksi ja illan ratoksi kuvia minäkin :saint:

http://www.aijaa.com/v.php?i=3167108.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=3167117.jpg
Sofia on niin sievä. :heart: Mistä sä löydät noita esim. Gantin ja TH:n vaatteita Sofialle? Mä en oo nähny niitä vauvoille missään.
Turussa on Pikku Pegasos, joka myy TH:n vaatteita (tosin äärettömän huonot valikoimat näin pienille), ja Gantia myi Olivia ja Oskari Turussa. Tosin liike lopetti just kun Sofia syntyi. |O Mutta Helsinkiin se on lähdettävä, jos haluaa jotain ihanuuksia löytää. Täällä kun ei Stokkallakaan ole kuin poikien mallistot ko. merkeistä. Oon kyl antanut asiasta palautetta. :whistle:
 

Yhteistyössä