:headwall: Mua niin jurppii yks kaveri joka lähettää ensin viestin ja jos en ole vartin sisään siihen vastannut niin laittaa perään tosi veemäisen tyylisen viestin että ei väkisin jne. Mulla usein on puhelin ihan äänettömälläkin ja olen sanonut että vastaan kun ehdin. Miten ennen muinoin edes pärjättiin kun oli lankapuhelin jos oli sitäkään?
Ja jos istun pas**lla tai olen suihkussa en tosiaan laahaa sitä kännyä mukanani ja rynni kesken suihkun siihen vastaamaan :kieh:
Äsken just olin lukemassa sen viestiä (jonka oli lähettäny 10 minsaa sitten) ja olin juur aikeissa vastata ni tuli jo perään viesti et ei väkisin, en tuu sitte. (ehdotti että tulis meille kun mulla lapsi kuumeessa)
Ja olen monasti sanonu hälle tosta!
Ja jos istun pas**lla tai olen suihkussa en tosiaan laahaa sitä kännyä mukanani ja rynni kesken suihkun siihen vastaamaan :kieh:
Äsken just olin lukemassa sen viestiä (jonka oli lähettäny 10 minsaa sitten) ja olin juur aikeissa vastata ni tuli jo perään viesti et ei väkisin, en tuu sitte. (ehdotti että tulis meille kun mulla lapsi kuumeessa)
Ja olen monasti sanonu hälle tosta!