Kuljetko kännykkä kourassa 24/7 ? (turhaa marinaa ehkä joo...mut..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marhe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marhe

Aktiivinen jäsen
03.03.2008
2 624
0
36
:headwall: Mua niin jurppii yks kaveri joka lähettää ensin viestin ja jos en ole vartin sisään siihen vastannut niin laittaa perään tosi veemäisen tyylisen viestin että ei väkisin jne. Mulla usein on puhelin ihan äänettömälläkin ja olen sanonut että vastaan kun ehdin. Miten ennen muinoin edes pärjättiin kun oli lankapuhelin jos oli sitäkään? :o
Ja jos istun pas**lla tai olen suihkussa en tosiaan laahaa sitä kännyä mukanani ja rynni kesken suihkun siihen vastaamaan :kieh:

Äsken just olin lukemassa sen viestiä (jonka oli lähettäny 10 minsaa sitten) ja olin juur aikeissa vastata ni tuli jo perään viesti et ei väkisin, en tuu sitte. (ehdotti että tulis meille kun mulla lapsi kuumeessa)

Ja olen monasti sanonu hälle tosta!

Taitaa olla kaverilla "pikkuisen" vikaa itsetunnossa! :o Mä yleensä seuraavana päivänä laittelen uuden viestin, jos asia oli tärkeä eikä siihen ole vastattu. Jos asia on oikeasti akuutti, niin kuka idiootti ylipäänsä laittaa tekstiviestiä?? Soittamalla asia selviäisi heti.

Joo, tää on just tätä nyky hektistä menoa. Jumankauta kun pitäis olla tosiaan tuo 24/7 tavattavissa. MISSÄÄN ei enää saa olla rauhassa. Jos ei vastaa puhelimeen tai viestiin niin heti tulee sättimistä.
Kunpa kännykkää ei olis keksittykkään. Ollaan mieheni kanssa pohdittu joskus, että vaikka siitä on toki hyötyäkin, niin kyllä olis monelta murheelta vältytty ilman nettiä ja kännykkää. Toki se on totuus, että ihmisethän niitä käyttää ja virheet on ihmisten tekemiä, mutta ilman noita apuvälineitä, olisi esim. moni avioliitto edelleen kasassa...

en tosiaankaan kulje känny kädessä. ja viesteihin saatan vastata vaikka seuraavana pvänä, mut jos jollakin on tärkeää asiaa niin yleensä kyl soittavat viestin perään. kaikki tosin kyl ymmärtää sen. mä itse kyl soitan takaisin jos viestiin ei vastata ja vastaus ois saatava pian. koska ei koskaan voi tietää onko toinen tajunnu et oon viesteilly.

Toi on niin tyypillistä nykyaikana... Samoin kun mä sain negan yhdeltä huutismyyjältä kun huuto sulkeutui vappuaattona kasilta illalla enkä ollut koneen äärellä enää aatona enkä vappupäivänä vastaamassa hänelle...

Mä en edes ole ihan varma missä mun puhelin on. Etin sen aina sit ku tarviin, joskus siihen menee parikin päivää ja se voi löytyä jostakin sohvatyynyjen välistä, parvekkeelta, kirjahyllystä.
Joskus jopa kuulen kun se soi, silloin vastaan kyllä.
Mun puhelin on ollu viimeset 7-8vuotta piippauksella, vastaan kun kerkiän.

No mä olen henkilökohtaisesti sitä mieltä että vaikka mulla on olemassa kännykkä, mun ei siihen ole pakko vastata ensinkään jos ei huvita! Jos mä kaipaan omaa rauhaa ni mä myös otan sitä ja olen kavereillekin sanonut asiasta ja suurin osa ymmärtääkin sen ja on jopa samaa mieltä. Kyl mä viestit luen ja jos jollakulla on kovin tärkeä asia ni soitan takas kun viestin olen lukenut.

En kulje puhelin kouras. Duunissa on yleensä känny äänettömällä ja monesti unohtuu laittaa äänet päälle. Välillä kans laitan muutenki äänet pois jos tuntuu ettei jaksa ihmisten kans jaaritella. Ja nää hommat tietää kaikki. Jos on jotai tosi tärkeetä mihin täytyy reagoida ni laittavat sit tekstaria.

Alkuperäinen kirjoittaja hekla:
Mulla on useimmiten kännykkä hukassa tai äänettömällä :ashamed: ja todellakaan en mistään suihkusta lähe vastaamaan :snotty:

peesi.
Ja ihan yleisesti kaveripiirissä on tiedossa että minulta saa kyllä viestiä odotella :D
Toki kyllä ihtiä joskus harmittaa jos on vaikkapa kyläily-viestiä pukannu päivällä ja sen luen joskus ku untenmaille oon menossa. Nii että juu, ois kyllä saanu kyläillä mutta, mutta... :ashamed:

Yhteistyössä