Kukkia haudalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaukotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaukotar

Vieras
Olen pienen ongelman edessä, en tiedä mistâ voisin oikein apua kysyä.

Isäni kuoli muutama kuukausi sitten siellä Suomessa. Asun itse ulkomailla, ja hän oli ns ainoa viimeinen sukulaiseni. Kaupunki jonne hänet on haudattu on minulle aivan tuntematon, enkä tunne sieltä ketään.

Olisin halunnut viedä / toimittaa kukkia ja kynttilän hänen haudalleen jouluksi, mutta minulle ei ole ketään joka voisi tämän tehdä ... Olen joskus lukenut että onolemassa palveluja nimenomaan ihmisille jotka eivât pääse omaistensa haudalle itse "fyysisesti". Eli joku voisi toimittaa kukat ja kynttilän puolestani sinne.

Jos joku osaisi neuvoa minua tässä asiassa, olisin hyvin kiitollinen .. Olen netistä yrittänyt hakea mutta ei osu kohdalle ... Kiitos teille jo etukäteen.

Kukkakaupat tosiaan tekevät tarvitsemiasi välityspalveluita. Hienoa, että haluat muistaa isääsi.

Laitappa viestiä kaupungista - ties vaikka tältä palstalta löytyisi joku hyväsydäminen ihminen, joka voisi toimittaa kynttilän palamaan.

Tuonne kannattaa ehkä soittaa. Ainakin kyseinen paikka hoitaa hautaustoimisto asiat niin myös mahdollinen haudalle kukkien vienti pitäis onnistua yrityksen kautta.

Kausalan Kauppapuutarha Ky
Ruuskasen kukkakauppa ja hau-taustoimisto Olavi Ruuskanen
Kauppakatu 18, 47400 Kausala
Puh. (05) 326 1361, 0400 126 860/Olli Ruuskanen

Kiitos jo vastauksista! Ajattelin etteivât 'normaalit' kukkakaupat hoida tällaisia asioita- luulin että pitââ olla joku erityisfirma.

Se taisi olla tuo Ruuskasen Kukkakauppa joka hoiteli niitä kukkia osittain silloin hautajaisissa, soitankin heille heti huomenna. Eiköhân tämä selviä.

Kiitos paljon teille.

Yhteistyössä