M
menee kukkakauppa nyt vaihtoon!!!
Vieras
-hautajaisiin tilasin tuttavalle (eli ei kovin läheinen) kukat. Ite pidän pienestä ja yksinkertaisesta, mielestäni kukat kuolleelle ovat ihan turhia. (eli siis itse en haluaisi kukkia, mutta tietty vien muille kun se tapoihin kuuluu)
Pyysin yksinkertaisen ja halvan kimpun, ei välttämättä mikään hautavihko vaan normaali kimppukin käy. Painotin, että kyseessä tuttava ja tosiaan mahd yksinkertainen, vaikka vaan pari kukkaa.
Mies haki ton ja oli vähän että aijaa, mutta täti sanoi että on "halvin hautajaiskukka".
Toi oli 30 ? hautajaiskimppu, mun makuun ihan hervoton eikä tosiaankaan vastaa tilausta. puoli metriä kertaa 20 cm.
"halvin hautajaiskukka"
Hohhoijjaa, mun mielestä mauton. Oisin halunnu viedä omannäköisen kukan.
Pyysin yksinkertaisen ja halvan kimpun, ei välttämättä mikään hautavihko vaan normaali kimppukin käy. Painotin, että kyseessä tuttava ja tosiaan mahd yksinkertainen, vaikka vaan pari kukkaa.
Mies haki ton ja oli vähän että aijaa, mutta täti sanoi että on "halvin hautajaiskukka".
Toi oli 30 ? hautajaiskimppu, mun makuun ihan hervoton eikä tosiaankaan vastaa tilausta. puoli metriä kertaa 20 cm.
"halvin hautajaiskukka"
Hohhoijjaa, mun mielestä mauton. Oisin halunnu viedä omannäköisen kukan.