olen saattanu tän kysyä jo aikasemminkin,e muista..mutta anopilta sain 2 enkelinsiipeä.
toinen on ok,kitukasvunen,ei ole oikeestaan kasvanu juurikaan siitä kun sen sain.
tuo toinen on kasvanu kyllä mutta varsi tuntuu lötköltä,samoin ne lehdet.
kepin laitoin ja varren langala siihen kiinni.
kumpikin yrittää hirveesti puskee uutta lehtee mutta mitään ei tapahdu.
toi joka on kepissä kiinni,ei pysyis ilman tukea edes pystyssä kun on sen verran löllerö varsi.Muutama lehti on alkanu kuivumaan.
kastelenkohan liikaa?kerran viikossa loraus..
juu,en ole kukkaihmisiä..saan kaktuksenkin kuolemaan
sitten toinen.anoppi väitti ettei noita saa vaihtaa toisenlaisiin ruukkuihin kun ne kuolee
ei muuten mutta purkit on niin kerpeleen rumat,tommoset muoviset alusastialliset :x
pitääkö tolla kukkalla (vai mikä kasvi nyt sitten onkaan) pakko olla tuommonen ruukku jossa se lautanen?onko tohon jotain ohjesääntöä?
ja kuinka iso tuon ruukun "pitää" olla
kertokaa mulle kaikki |O
haluisin sada noi kukkaset "loistamaan"..
sitten tuossa on tomonen kirjovehkakin.
voiko sitä kikkaretta laittaa siihen mulle päälle?
toinen on ok,kitukasvunen,ei ole oikeestaan kasvanu juurikaan siitä kun sen sain.
tuo toinen on kasvanu kyllä mutta varsi tuntuu lötköltä,samoin ne lehdet.
kepin laitoin ja varren langala siihen kiinni.
kumpikin yrittää hirveesti puskee uutta lehtee mutta mitään ei tapahdu.
toi joka on kepissä kiinni,ei pysyis ilman tukea edes pystyssä kun on sen verran löllerö varsi.Muutama lehti on alkanu kuivumaan.
kastelenkohan liikaa?kerran viikossa loraus..
juu,en ole kukkaihmisiä..saan kaktuksenkin kuolemaan
sitten toinen.anoppi väitti ettei noita saa vaihtaa toisenlaisiin ruukkuihin kun ne kuolee
ei muuten mutta purkit on niin kerpeleen rumat,tommoset muoviset alusastialliset :x
pitääkö tolla kukkalla (vai mikä kasvi nyt sitten onkaan) pakko olla tuommonen ruukku jossa se lautanen?onko tohon jotain ohjesääntöä?
ja kuinka iso tuon ruukun "pitää" olla
kertokaa mulle kaikki |O
haluisin sada noi kukkaset "loistamaan"..
sitten tuossa on tomonen kirjovehkakin.
voiko sitä kikkaretta laittaa siihen mulle päälle?