Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:paljon pistit menemään?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei tainnu olla mitään ihan "peruspetuniaa"?![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja CorpseBride:Kukkakaupassa työskennelleenä voin kuvitella...:flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Nyt on pakko sanoa että ainakin sain rahoilleni vastinetta: se jouluinen kimppu on aivan upea! Halkaisijaltaan n. puoli metriä, ruusuja, neilikkaa, amaryllistä, katajaa, kuusta ja mitä vielä. Niin ja hopeaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Nyt on pakko sanoa että ainakin sain rahoilleni vastinetta: se jouluinen kimppu on aivan upea! Halkaisijaltaan n. puoli metriä, ruusuja, neilikkaa, amaryllistä, katajaa, kuusta ja mitä vielä. Niin ja hopeaa.
Paljon maksoi?
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Ihamieli, hyvää ja rauhallista joulua teille :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Ihamieli, hyvää ja rauhallista joulua teille :flower:
Kiitos, samoin teille! Täällä vähän äitiä väsyttää, vauva vähän valvonut ja jouluhommia tehnyt kuitenkin vanhaan malliin. No, joskus näinkin.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Ihamieli, hyvää ja rauhallista joulua teille :flower:
Kiitos, samoin teille! Täällä vähän äitiä väsyttää, vauva vähän valvonut ja jouluhommia tehnyt kuitenkin vanhaan malliin. No, joskus näinkin.
Minä olen hukannut sinun osoitteesi, kysyin sitä ja taas hukkasin, olisitko kiltti ja taas laittaisit sen minulle =)
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:Kerro asetelmien hinta uteliaalle![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Alkuperäinen kirjoittaja EJK:Kerro asetelmien hinta uteliaalle![]()
![]()
No ehkä voin kertoa, luotan ettei mies käy täällä130 e meni niihin + tuo joulukimppu.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Alkuperäinen kirjoittaja EJK:Kerro asetelmien hinta uteliaalle![]()
![]()
No ehkä voin kertoa, luotan ettei mies käy täällä130 e meni niihin + tuo joulukimppu.
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Alkuperäinen kirjoittaja EJK:Kerro asetelmien hinta uteliaalle![]()
![]()
Olen itsekin laittanut astelmaan useamman kympin, joten ei tuo paha hinta ole. Joko teillä juhlat oli?
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Mutta tiedän kyllä että mies on eri mieltä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Mutta tiedän kyllä että mies on eri mieltä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Mutta tiedän kyllä että mies on eri mieltä![]()
Hän ei ymmärrä niin paljon estetiikan päälle, kuin vaimonsaKuinka monta asetelmaa tilasit nimiäisiin?
Mukavia juhlahetkiä!