Kukas on lukenu tän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tutkittu juttu, ja kiinnitin huomiota siihen et ne mitä tosta 5 taulukosta me ostettaisiin on S-puolella halvempia kuin K-puolella
Katso paras bonuskortti: S-Etukortti voittaa K-Plussan ja Ykk

Taloussanomien Suomen Rahatieto Oy:ltä tilaama vertailu nostaa S-ryhmän vihreän bonuskortin ykköseksi monella mittarilla.

Bonuskertymän mukaan laskettuna se on paras. Maksuaika- ja luottokorttinakin se on paras – jopa parempi kuin perinteisten pankkien kortit.

välipalalaskelman mukaan bonuskortiton Lidl on todella halpa.

[QUOTE="vieras";23173017]Tutkittu juttu, ja kiinnitin huomiota siihen et ne mitä tosta 5 taulukosta me ostettaisiin on S-puolella halvempia kuin K-puolella
Katso paras bonuskortti: S-Etukortti voittaa K-Plussan ja Ykk

Taloussanomien Suomen Rahatieto Oy:ltä tilaama vertailu nostaa S-ryhmän vihreän bonuskortin ykköseksi monella mittarilla.

Bonuskertymän mukaan laskettuna se on paras. Maksuaika- ja luottokorttinakin se on paras – jopa parempi kuin perinteisten pankkien kortit.

välipalalaskelman mukaan bonuskortiton Lidl on todella halpa.[/QUOTE]
Täällä on monestikin ollut köydenvetoa noista korttien paremmuudesta. Minä tykkään S-kortista, eikä se mua mitenkään sido ostamaan KAIKKEA sieltä.

Taas tulee varmaankin teilaajia, mutta 30 vuoden kokemuksella mielipiteeni on tämä.

En ole lukenu, mut nyt luin ja s-ryhmää olen pitäny tähän astikkin halvimpana vaihtoehtona meille mut nyt huomasin kun kaupassa kävin et sielläkin oli hilattu hintoja ylöspäin :( Tosin K-kaupoissa tahtoo olla parempi hevi-osasto ja monesti muissakin tuotteissa tuoreempaa.

Ei oo hirveesti vaihtoehtoja, lähin kauppa on parinsadanmetrin päässä ja se on K-market. Lähin S-ryhmän kauppa on n. 8 km päässä eikä meillä oo autoa... Eli tyydytään plussapisteisiin :D

Yhteistyössä