kukapa kertois....

Tervehdys. Onko hyviä neuvoja millä sais huonon aineenvaihdunnan taas liikenteeseen?? Onko omena viinietikasta tai ananas-kapseleista apua vai mikä muu? vettä yritän juoda mut se jämähtää elimistöön,eikä poistu luonnollista kautta... :( antakaapahan neuvoja...

just luin hyvä terveys-lehdestä että laihduttajan veden juonti suositus on kaksi-kolme litraa päivässä ei yhtään enempää! se ei ole hyväksi elimistölle. Reipas liikunta kuten sauvakävely ovat erittäin hyvä koska hien irti saaminen kehosta on hyvä merkki aineen vaihdunnan toiminnasta. Tsemppiä :wave:

Mulla laihdutuksessa on ainakin hyvänä lisänä ollut aloe vera - juoma, joka mm. kiihdyttää aineenvaihduntaa. Itse päädyin siihen ( en kehu pelkästään sen vuoksi, että välitän ko. tuotetta ) koska sillä on monia muitakin hyviä ominaisuuksia. Siitä saa mm. lähes kaikki vitamiinit ja hivenaineet samalla kertaa, kun taas nuo nesteenpoistoon tarkoitetut valmisteet ei välttämättä niitä sisällä ollenkaan. Tuo aloe vera ei siis ole mikään laihdutus"lääke" ( eikä lääke muutenkaan ), eikä se yksinään laihduta, mutta hyvä luontaisapu kuitenkin.

Mulla auttaa jos pari-kolme päivää juo paljon vettä ja vihreää teetä, sit se vasta alkaa tulla ulos.. se pari päivää on olo kyllä kun olis juonu järven tyhjäks ja neste tulee jo korvista pihalle

Phyllis
itse juon vihreää teetä päivittäin. Lisäksi tietenkin pyrin juomaan sen 2-3 litraa vettä (tai muuta nestettä). Ja liikunta pistää nesteet liikkeelle. Jo vartin tehokas kävelylenkki kiihdyttää aineenvaihduntaa. Ja tehokkaalla meinaan reipasta kävelyä, niin että syke nousee ja vähän hengästyy (ei niin paljon ettei pystys puhumaan).

SuSuharmaana
Kyllä mäkin YRITÄN juoda paljon joka päivä ja sitä teetä melkeimpä juonkin joka päivä, mut aina välillä vaan unehtuu ja sit on jo soppa valmis. Sitten kun unhotaa juoda, alkaa makea ja muu maistumaan taas syöpön tavoin!

harmaa kissanminttu
ALOE VERASTA

En viitsi täällä kauheasti "mainostaa", ettei joku vedä siitä hernettä nenuun, mutta ottakaahan yhteyttä meilitse lr_miia@jippii.fi, niin lähetän teille tietoa asiasta. Kiinostuneille kuitenkin kerrottakoon, että lähes joka kirjastosta löytyy hyvä, norjalaisen lääkärin kirjoittama teos aloe verasta ja sen vaikutuksista ( Kirja: AUDUN MYSKJA: Aloe Vera Luonnon Aarreaitta, Bazar, 2003 ), joten jos haluatte tarkemmin perehtyä aiheeseen, lainatkaa tuo teos. Se on aika tiivis ja kattava kokonaisuus.

Yhteistyössä