Kukakohan toi tytärtään hakannut mieslaulaja on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25131757]Kuinkahan monta aloitusta tästä "suosikkilaulajasta" vielä tulee.[/QUOTE]

No linkitä yksi. Minä en ole nähnyt yhtään. Tosin en ehdi päivystämään täällä koko aikaa.

joka päivä on tainnut ainakin yks alotus olla..
http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...0973-kuka-suosikkilaulaja-hakkasi-tyttarensa/ hakua kun käyttää,niin voi löytää joskus jotain samanlaisia alotuksia ;) ei tarvii päivystää koko päivää koneella..

Ok, eli ENNEN kuin uuden aloituksen saa tehdä tai osallistua uuteen ketjuun, minun täytyy siis käyttää hakutoimintoa varmistaakseni, että samaista aihetta ei ole vahingossakaan jo käsitelty. Helppoa, ja käytännöllistä. Oikea keskustelupalstan meininki.:D :D :D

[QUOTE="vieras";25131912]Ok, eli ENNEN kuin uuden aloituksen saa tehdä tai osallistua uuteen ketjuun, minun täytyy siis käyttää hakutoimintoa varmistaakseni, että samaista aihetta ei ole vahingossakaan jo käsitelty. Helppoa, ja käytännöllistä. Oikea keskustelupalstan meininki.:D :D :D[/QUOTE]

no en nyt ihan niin tarkottanu,mutta tuossa vaan ilmaisit että et päivystä palstalla ( ei kai kukaan meistä :O ),niin ajattelin antaa vinkin miten voi joskus selvittää onki joku uutinen puitu jo useamman kerran ;) :D

no en nyt ihan niin tarkottanu,mutta tuossa vaan ilmaisit että et päivystä palstalla ( ei kai kukaan meistä :O ),niin ajattelin antaa vinkin miten voi joskus selvittää onki joku uutinen puitu jo useamman kerran ;) :D

Joo, kiitos vinkistä. Olen hoksannut tuon hakutoiminnon. Mutta ihmettelen kuitenkin, miksi heti hyökätään, kun jostain kiinnostavasta asiasta tehdään aloitus. Eli täytyykö kaikki aiheet tsekata ensiksi hakutoiminnolla, ennen kuin voi aloittaa uuden keskustelun..??

Vinkkinä voin sanoa, että jos näet iltapäivälehtien nettisivuilla jonkun hurjalta kuulostavan uutisen, niin katso, milloin se uutinen on päivitetty. Jos se on jo puoli tuntia vanha, niin olet jo myöhässä aloituksesi kanssa, koska siitä on varmasti käyty jo monta keskustelua täällä :)

Yhteistyössä