Kukaan tilannut täältä..

• Viestiketjun aloittaja "tilaaja"
  • Ensimmäinen viesti
"tilaaja"
onko kukaan tilannut tuolta zalandolta mitään? Kuinka nopeasti on se paketti tullut?

Ja nyt kaipaan siis ihan oikeasti niiltä vastausta jotka on tuolta tilanneet enkä niiltä ketkä käy nopeasti heidän nettisivuiltaan katsomassa luvattua toimitusaikaan ;)

Äitin kaveri tilas reilu viikko ennen matkaa mille olisi kengät halunnut mukaan.. tilasi pe ja seuraavan viikon su vasta oli lähtenyt Saksasta kengät kohti Suomea.. ei sitten kerennyt reissuun mukaan kun ma lähti reissuun :)
muuta kokemusta ei ole :)

apee
Äitin kaveri tilas reilu viikko ennen matkaa mille olisi kengät halunnut mukaan.. tilasi pe ja seuraavan viikon su vasta oli lähtenyt Saksasta kengät kohti Suomea.. ei sitten kerennyt reissuun mukaan kun ma lähti reissuun :)
muuta kokemusta ei ole :)
Tuotahan minäkin tosiaan ihmettelin että tuote on Saksasta lähtenyt mutta nyt kulunut jo 9 ARKIpäivää eikä vieläkään ole minulle saapunut :(
Onneksi tilasin hyvissä ajoin mutta kyllähän sitä tietenkin jo malttamattomana odottelee tavaraansa mille luvataan lyhyempi toimitusaika. Mutta hyvä tietää noin muutenkin että tuoete kyllä tulossa mutta matkassa kestääkin hiukan pidemmn ajan.

Tuotahan minäkin tosiaan ihmettelin että tuote on Saksasta lähtenyt mutta nyt kulunut jo 9 ARKIpäivää eikä vieläkään ole minulle saapunut :(
Onneksi tilasin hyvissä ajoin mutta kyllähän sitä tietenkin jo malttamattomana odottelee tavaraansa mille luvataan lyhyempi toimitusaika. Mutta hyvä tietää noin muutenkin että tuoete kyllä tulossa mutta matkassa kestääkin hiukan pidemmn ajan.
Sitä en tosiaan tiiä tuliko ne kengät koskaan postiin, kun kenkien tilaaja ite tosiaan oli jo ma-iltana Espanjan auringossa :D
Mut eikö ne tosiaan lupaa 4-6 pv toimitusajaksi? Ei ihan pidä paikkansa..

apee
Mut eikö ne tosiaan lupaa 4-6 pv toimitusajaksi? Ei ihan pidä paikkansa..
toimitusajaksi tosiaan luvataan vähemmän mutta totuus sitten onkin toinen. Ei siinä, kyllähän minulla on ihan seurantatunnukset ym että kai se ihan rehellinen paikka on, ainut vaan että haluisin jo minun tavarani kun maksoinkin ne jo.
Mutta hyvä siis kun olin näin paljon ennakkoon asialla enkä vasta likempänä joulua ;)

hasssua!
Mulla ainakin tullu Zalandolta paketit nopeasti. Kaksi kertaa oon tilannu, toisella kerralla kengät ja toisella vaatteita. Ei mitään valittamista ole ollut, jännä lukea, että teillä on kestänyt. Onkohan heillä eri paikoissa noita varastoja vai mikäköhän on?

apee
Tilasin tuotteet syykuun loppupuolen ;) ja nyt kurkkasin seurantatunnuksia niin tämmöstä tuli
5.10.2012 11:50 Lübeck, Saksa Lähetys on noudettu

3.10.2012 12:37 Zalando / Oy Matkahuolto Ab, Suomi

Yhteistyössä