Kukaan tilannut mustetta tulostimeen netistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karuski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Karuski

Vieras
Onko ne edullisia?? Katsoin just mustepatruunaa meidän tulostimeen, niin se olis halvimmillaan 16? + 5? postikulut..onko muka edullista? ja mustetta oli 11ml..

tarvii käydä huvikseen katsomassa kaupasta mitä se siellä maksais ja minkä kokoisia hylsyjä ne on..

Mä olen myös tilannut InkClubista ja ne musteet pilasi mun tulostimen. Ainakin parilla tutulla on myös tukkinut niin pahasti, että on pitänyt teettää kallis puhdistus tai vaihtaa kokonaan uuteen. En suosittele. Muista nettikaupoista mulla ei ole kokemusta.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
ink klubista joskus mut sitä kierrätys mustetta ei kannata ostaa. riittää vähemmäksi aikaa kuin lakuperäinen. ja se sotkeekin ja kaikkee

Ei meillä ainakaan ole mitään ongelmia ollut.6 vuotta kone tuossa raksuttanut ja minä otan paljon kopsuja jne.

Juu muistaakseni mäkin tilasin InkClubista ja kohta pitää tilata taas uusi satsi. En ole vielä uskaltanut tilata sellaista isoa täyttöpulloa. Onko kellään kokemusta? Saako patruunan täytettyä helposti? Sellanen ois vaan niin kätsy eikä tarttis koko ajan tilailla mustaa väriä. =) Mutta kannattaa ostaa tarjouksien perässä, niin tulee melko halvaksi. Laitat vaikka googleen hauksi mustepatruuna tai mustekasetti, niin tulee monta tarjousfirmaa.

Olen myös tilannu inkclubilta. Vanhaan tulostimeen otin niitä halvempia versioita ja hyvin pelitti, oli tosi riittosia, mutta nyt tää uus monitoimilaite ei tunnista niitä kopioita ollenkaan, joten siihen sitten Canonin alkuperäsiä laitan vaan. Nekin tilaan inkclubilta.

Alkuperäinen kirjoittaja macy gray:
Mä olen myös tilannut InkClubista ja ne musteet pilasi mun tulostimen. Ainakin parilla tutulla on myös tukkinut niin pahasti, että on pitänyt teettää kallis puhdistus tai vaihtaa kokonaan uuteen. En suosittele. Muista nettikaupoista mulla ei ole kokemusta.

Mulle ei ole koskaan käynyt noin eikä myöskään tutuille. Kerran tein sen virheen, että poistin vahingossa ne alamuovit, jolloin meni musteet hukkaan. :| Tulostimessa on oma puhistus ja kun musteitten laiton jälkeen käy tietyt operaatiot, toimii vallan mainiosti.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Olen myös tilannu inkclubilta. Vanhaan tulostimeen otin niitä halvempia versioita ja hyvin pelitti, oli tosi riittosia, mutta nyt tää uus monitoimilaite ei tunnista niitä kopioita ollenkaan, joten siihen sitten Canonin alkuperäsiä laitan vaan. Nekin tilaan inkclubilta.

Meillä Epson Stylus monitoimilaite.
Kerralla 6 kasettia sisään eli väritulostin.
Onneksi tuohon saa noita halvempia,omat maksaa tuplaten enemmän.

Verkkokaupan ahvenanmaan pisteestä saa musteita ilman ALV ja postikulu sisältyy hintaan :) Halvinta ja aidot musteet ei tarvike jotka helposti on huonolaatuisia.

http://www.verkkokauppa.com/main.php?path=suoratoimitukset%2Fkaikki&title=Suoratoimitukset+/+Kaikki&search=1&cat1=Suoratoimitukset&cat2=Tarvikkeet

Jos tulostat paljon (joka päivä) osta tarvikemusteita. Jos tulostat harvoin, suosittelen alkuperäisiä musteita. Tarvikemusteissa on monesti huonommat korroosion esto ominaisuudet ja tulostinpää saattaa mennä tukkoon alle vuodessa. Minun printterissä meni tarkalleen vuodessa printteri tukkoon tarvikemusteilla. Alkuperäisillä kestää hyvin monta vuotta. Mutta jos paljon tulostaa niin vuodessa tarvikemusteilla säästää printterin hinnan moninkertaisesti ja voi ostaa uuden ja silti pärjää taloudellisesti. Tietoa löytyy mm.
http://www.tulostinmuste.info
Ostipa sitten alkuperäsiä tai tarvikemusteita, yleensä nettikaupat ovat edullisempia.

Kuumimmat

Yhteistyössä