Kukaan tilannut mitään nettikaupasta nimelta ASOS?

"neiti"
Tungen tähän samaan ketjuun... Jos ei ole paikalla, kun toimitus tulee, niin mitä sille tapahtuu? Tilasin tuotteet kotiin, kun toimitusaika on klo 9-19 (tai jotain vastaavaa). Olen kuitenkin päivät töissä, joten mihinköhän tuotteet menee jos en ole paikalla? Toivottavasti ei tulliin...
 
Asos
Minulla katosi postissa palautus eikä lähetyksestä ole kuittia. Asun tosin Italiassa mutta kerron vaan, että Asoksen asiakaspalvelun asenne oli ikävä, eli eivät korvaa palautuksia. Useita kertoja aiemmin olen tilannut Asosilta ja vaikka palautukset ovat toimineet hitaasti ja olen ollut huolissani palautusten saamisesta niin aiemmin on toiminut. Joten kannattaa suhtautua varauksella tuohon firmaan, minä en enää aio tilata sieltä koska tästä tuli 60eur menetys minulle.
 
"vieras"
mä tilasin kerran neljä mekkoa, joista yksi sitten olikin paketissa sellainene, etten ollut sitä tilannut, tietysti juuri se mieluisin oli vaihtunut mitättömään rättiin. En ole sen jälkeen tilannut.
 
Kaunko kestää että tuote tulee suomeen
Reilun viikon. Tilausvahvistuksessa on arvio toimitusajasta, itselläni on paketti tullut aina samana tai edellisenä päivänä, kun se on luvattu. Postikulujahan ei normaalista toimituksesta mene, lisämaksulla paketin saa kotiin pari päivää nopeammin.

Olen tilannut noin kymmenen kertaa ja ollut aina tyytyväinen. Palautuksista en tiedä, koska ei ole koskaan tarvinnut palauttaa mitään.
 
vierailija
Olen tilannut yli viiden vuoden ajan. Loistava kauppa, ei valittamista. Kerran olen palauttanut, kun tuli jonkun muun tilaus ja väärän kokoiset tuotteet. En kyllä muista maksoinko itse palautuksen. Kaikki reklamaatiot ovat menneet läpi ja nopeasti, esim. kerran sain vain yhden korvakorun, heti lähetettiin toinen perässä. Tosin jälkeenpäin tajusin, että ehkä kyseinen korvis olikin vain "1 kpl", mutta.. sainpa sitten kaksi :)

Tykkään kaupassa erityisesti niistä kuvista ja videoista, sekä siitä et kerrotaan kuinka pitkä malli on. Jos 178 mittaisen mallin päällä on minihame, tiedän että se on minulla 160 senttisellä polveen ellei midimitta.
 
vierailija
Heille ei ole mahdotonta palauttaa tuotteita mikä tekee ostamisesta kannattamatonta. Jouduin palauttamaan tuotteen mikä ei sopinut minulle ja jouduin maksamaan melkein tuotteen toimituksen verran postikuluja eli 26,30e
Kannattaa katsoa mitä tilaa. Eli oman kehon ja tuotteen mukaan, niin ei tule riskejä. Esim. onko kankaassa joustoa, millainen oma keho on - jos persevä, ei tilaa ihan naftia. Tarvittaessa isoa voi pienentää vaikka ompelijalla, mutta ei toisinpäin. Itse olen oppinut aika hyvin noi kokoluokat.
 
vierailija
Ilmainen toimitus mutta palautus maksaa niin maan …leesti et kannattaa tilata vain sellaista mistä oot varma et otat. Varsinkin kenkien ym. isojen takaisin lähetys maksaa ihan järkyttäviä summia. Esim. yksien rintsikoiden lähetys maksoi jotain kympin. :eek:
 

Yhteistyössä