kukaan testan aloe vera juomaa?

  • Viestiketjun aloittaja kokeileva
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 21:46 kokeileva kirjoitti:
pullon kyles luki et 3x30ml/pvä.. Tarviiko ottaa noin paljon, eihän tuo pullo kauaa kestä.. :ashamed:
Et varmaankaan sit käytä samaa merkkiä kuin itse, jossa kyllä riittää 30ml / vrk. Jos oikein arvaan, niin maksat tuon 30e litran pullosta, joka tuolla menolla loppuu alle kahden viikon. Kokeiles FLP:n aloeta nii pääset paljon halvemmalla.
 
Ite aloin vähän aikaa sitten juomaan... ja pojalle annan kans.. jos vaikka auttas noihin iho-oireisiin pitkällä tähtäimellä.. tai semmosta oon ainakin kuullu.
Meillä pullossa lukee että 30ml 1-3krt/pv. Pojalla annostus 3-5ml/pv.
 
Aloen käyttö pitää aloittaa n.ruokalusikallisella ja nostaa annostusta oman elimistön reakoinnin mukaan.Se poistaa elimistöstä kuona-aineita.Eikö myyjä kertonut että voi tulla puhdistusreaktioita jos aloittaa suurella annostuksella?Vettä täytyy juoda väh.2 L päivässä,mielummin enemmän.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 22:13 Vilinäiti kirjoitti:
Mulla ois 2 tötsää odottamas juontia.
Mihin tuo aloe vera nyt vaikuttikaan :ashamed:
Oikein annosteltuna auttaa iho.ongelmiin,vatsa ja sulisto-ongelmiin,vahvistaa limakalvoja ja immuniteettiä.Kuten yllä maintsin,jokainen itse kokeilemalla tietää miten suuri on annostelu.PULLON KYLJESSÄ ON VAIN SUOSITUS,USEIN YLÄKANTIIN,MYYNNIN EDISTÄMISEN TAKIA!Eka kuukausi,kuona-aineet poistuu,toinen tasapainottaa elimistön,kolmas ravinteet alkavat imeytyä kunnolla.Kannattaa antaa myös lapsille,1ml/ikävuosi.
 
ässät
Olen käyttänyt 3 kuukautta. Vaikutuksista olen huomannut seuraavaa:
-olen ollut pirteämpi
-vatsa on toiminut hyvin
-iho on ollut "heleämpi"
-olen nukkunut paremmin ja syvempää unta
-kynnet ovat kasvaneet paremmin

Monet sanovat että vastustuskyky paranee, itsellä on kyllä tänäkin aikana ollut pari romuskaa.
 
Minä ostin pullon tälläista persikanmakuista aloe vera mehua ja sitä otetaan ruokalusikallinen aamuisin tyjään vatsaan.Maksoi 34 euroa toi litran pullo.Nyt olen vapusta asti joka aamua ottanut sen ruokalusikallisen tyhjään mahaan.Voikohan tuota annostusta isontaa ja voikohan sitä ottaa myös vaikka päivälläkin vai? :ashamed: Olen ihan pihalla :whistle: pitäiskö sitä kenties sekoittaa veteen ja lipittää sitä vai miten?antakee viisaammat neuvoja.Ostin tuttuni kautta sen pullon ja käyttöohjeet on vähän epäselvää. :ashamed:
 
Oon juonu.. Lopetin raskauden ajaks ja en oo viel alottan uudestaan, vaik sitte kuulin, et ei olis tarvin lopettaa, ku elimistö on tottun siihen jo.

Pakko tähän väliin kehua sitä hammastahnaa, että on ihan tosi tosi hvää, oon saanu monet tutut/ystävät käyttämään sitä. Ei välttämättä lapsille, mut vanhemmille sopivaa. =) :D B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 11:19 tulisielu kirjoitti:
Minä ostin pullon tälläista persikanmakuista aloe vera mehua ja sitä otetaan ruokalusikallinen aamuisin tyjään vatsaan.Maksoi 34 euroa toi litran pullo.Nyt olen vapusta asti joka aamua ottanut sen ruokalusikallisen tyhjään mahaan.Voikohan tuota annostusta isontaa ja voikohan sitä ottaa myös vaikka päivälläkin vai? :ashamed: Olen ihan pihalla :whistle: pitäiskö sitä kenties sekoittaa veteen ja lipittää sitä vai miten?antakee viisaammat neuvoja.Ostin tuttuni kautta sen pullon ja käyttöohjeet on vähän epäselvää. :ashamed:
Voi ottaa ihan alusta saakka sen 30ml/päivä jos ei ole mitään erityistä syytä olla varovainen. Ja voi juoda niin paljon ku napa vetää / lompakko antaa periksi. Kuuntelee vain omaa kroppaa. Alussa jos juo paljon, nii saa istua sit vessassa sen edestä :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 11:19 tulisielu kirjoitti:
Minä ostin pullon tälläista persikanmakuista aloe vera mehua ja sitä otetaan ruokalusikallinen aamuisin tyjään vatsaan.Maksoi 34 euroa toi litran pullo.Nyt olen vapusta asti joka aamua ottanut sen ruokalusikallisen tyhjään mahaan.Voikohan tuota annostusta isontaa ja voikohan sitä ottaa myös vaikka päivälläkin vai? :ashamed: Olen ihan pihalla :whistle: pitäiskö sitä kenties sekoittaa veteen ja lipittää sitä vai miten?antakee viisaammat neuvoja.Ostin tuttuni kautta sen pullon ja käyttöohjeet on vähän epäselvää. :ashamed:
Hei tulisielu!Myyjän pitäisi antaa tarkat käyttöohjeet,valitettavasti meitä myyjiä on moneen lähtöön.Kuten aikaisemmin sanoin VETTÄ PITÄÄ JUODA PALJON.Tyhjään mahaan pitää ottaa,ei mieluiten illalla ,koska sis.paljon vitamiineja joten voi valvottaa.
 
kokeileva
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 22:11 äippä kirjoitti:
Aloen käyttö pitää aloittaa n.ruokalusikallisella ja nostaa annostusta oman elimistön reakoinnin mukaan.Se poistaa elimistöstä kuona-aineita.Eikö myyjä kertonut että voi tulla puhdistusreaktioita jos aloittaa suurella annostuksella?Vettä täytyy juoda väh.2 L päivässä,mielummin enemmän.
No niin, aloitin aloen sitten tänä aamuna.. Otin rkl sekoitettuna lasilliseen vettä..
Ja en saanut mitään ohjeita, ostin pullon työkaverin kautta (ei mikään jälleenmyyjä, mutta tiesin hänen käyttävän ja pyysin tuomaan pll minullekkin..).
Tässä pullossa on myös hieman kukkaishunajaa.. Aika erikoisen makuista.. :whistle:
 

Yhteistyössä