Ai niin.. kun menin suihkuun, niin kätilö otti vauvan siksi aikaa. Oli nukkunut niitten toimistossa.. Ruoka haettiin itse osaston keittiöstä. sai itse valita vapaasti mitä otti, lähinnä siellä oli mehukeittoa, jogurttia, viiliä, leikkele, juusto, leivät, kahvi, tee +mitä aina keittiöltä tuli. Voi hakea ruoan kun siltä tuntuu, mä en ainenkaan välittänyt mennä heti siihen mammaruokajonoon :ashamed: kun kärry osastolle tuli, vaan hain sitten omina aikoinani ruoan, tarvittaessa lämmitin mikrossa. Mulla ei heti noussut maito rintoihin ja pyysin epävarmuudessani kätilöltä korviketta, että koetetaan, onko vauva saanu tarpeeksi maitoa rinnasta, että jos se juo korviketta niin sitten ei ole saanut. no kätilö antoi 2 tippaa lusikalla suuhun vauvalle korviketta, jota vauva ei kuitenkaan juonut koska oli saanut masunsa täyteen mun rinnasta. No tästä syystä sitten jälkiepikriisissä lukee että "imettää osittain". en tiedä haittaisiko sua, mutta itse kun nyt toisella imetys täysin onnistui, niin olisin halunnut täysimetysmerkinnän :kieh: jos olisin tiennyt että tuo 2 tippaa korviketta (jota lapsi ei edes juonu) merkitsee sitä että en ole täysimettänyt, niin en olisi koskaan sitä pyytänyt!
muoks* neuvolassa saivat siis jorvin tekstistä sitten sen kuvan, että annan tuttelia enemmänkin. toki korjasin asian...että kyse oli vaan kahdesta maitotipasta sairaalassa