Kukaan seurannut Bones-sarjaa. Nyt olen aivan pihalla..

• Viestiketjun aloittaja "pööh"
  • Ensimmäinen viesti
"pööh"
Huomasin vasta joku aika sitten, että bones tulee taas subilta. LAitoin nauhalle menmään sarjan. Nyt aloin katsomaan ja WTF?? Joko se brennan on saanu sen vauvan?? katsomon sivulta kun luin, niin pitäis olla vasta se kausi menossa, kun brennan alkaa odottamaan vauvaa boothille...

Itku, nyt potuttaa, kun on jäänyt jaksoja välistä :/

Jep!
Se tais odottaa sitä sillo kun se alkoi Subilta. Tais alkaa jo vuoden alusta ja kun tulee monta kertaa viikossa niin eteneekin nopeesti. Mutta on siis jo syntyny aikoja sitten ja tossa välissä hypättiin muistaakseni puol vuotta eteenpäin...

tihrujen tuijottaja
Jos yhtään lohduttaa niin minä, sarjan vannoutunut seuraaja, en myöskään päässyt "alusta saakka" mukaan. Vasta kun Bones oli jo tukevasti raskaana hoksasin että uusia jaksojahan siellä nyt onkin menossa. Eihän näissä sarjoissa enää pysy perässä kun välillä tulee uusintoja, sitten vaihtavat kanavapaikkaa ja toisella tulee uusintoja ja toisella nykyisiä...

Jos yhtään lohduttaa niin minä, sarjan vannoutunut seuraaja, en myöskään päässyt "alusta saakka" mukaan. Vasta kun Bones oli jo tukevasti raskaana hoksasin että uusia jaksojahan siellä nyt onkin menossa. Eihän näissä sarjoissa enää pysy perässä kun välillä tulee uusintoja, sitten vaihtavat kanavapaikkaa ja toisella tulee uusintoja ja toisella nykyisiä...
Tuo on muuten todella ärsyttävää, olen toisinaan itsekin ihan hukassa lempisarjojeni kanssa.

tihrujen tuijottaja
Nyt olen entistäkin enemmän pihalla...kävin kurkkimassa sarjaseuraaja.net-sivuilta että missäs jaksossa se Bones alkoi odottamaan sitä vauvaa kun sellainen asia on minulta vallan karannut.
Olin jo päättänyt ennen tämän ketjun löytymistä että olkoon, jatkan sarjan seuraamista tästä nyt ; ) mutta nyt iski mielenkiinto uudestaan.

No hupsista vaan, kaikki tuolta sarjaseuraaja.net- sivulta löytyneet tuotantokaudet olen mielestäni katsonut mutta en sitten kuitenkaan tiennyt että Bones oli raskaana ennenkuin vasta siitä jaksosta jossa hän itkeskeli löydetyn ruumiin luona selittäen tieteellisesti miksi itkee. Ja sehän olikin 7 tuotantokauden eka jakso eli minulta ei pitäisikään olla yhtään osaa katsomatta. Mutta pakko olla koska tuo raskaus oli minulle yllätys !

Auttakaa, missä osassa tuotantokaudella 6 tuo raskaaksi tulo on tapahtunut ?

Jep!
Mun mielestä siitä on jo tosi paljon aikaa kun tuo 6 tuotantokausi tuli. Välissä taisi tulla 5. tuotantokauden uusintoja. Siinä se tosiaan viimeisen jakson lopussa kertoi Boothille olevansa raskaana.

tihrujen tuijottaja
Wikipediasta:

It is revealed at the end of the season six finale "The Change in the Game" that Brennan is pregnant and the father is Booth.
Siis siinä keilahalli-jaksossa ?
Miksi olen mielestäni sen katsonut mutten muista mitään tuollaisesta raskausuutisesta...olen varmaan just sillä sekunnilla joutunut katsomaan ja kuuntelemaan jotain muuta, eihän tuollaista uutista nyt näin vaan voi unohtaa jos sen on kuullut !

No koska se tämä raskaus on sitten saanut alkunsa, olen tainnut totaalisesti olla horroksessa sellaisen jakson esityspäivänä kun ei ole mitään mielikuvaa mistään teerenpelistä tositarkoituksella ?

Jep!
Mulla on semmonen muistikuva että jonkun Bonesia järkyttävän casen jälkeen Booth meni sen luokse yöksi ja jotain on ilmeisesti tapahtunut ;) :D Sen suurempaa suhdetta en kyllä muista...

tihrujen tuijottaja
Mulla on semmonen muistikuva että jonkun Bonesia järkyttävän casen jälkeen Booth meni sen luokse yöksi ja jotain on ilmeisesti tapahtunut ;) :D Sen suurempaa suhdetta en kyllä muista...
No tälläinen mielikuva minullakin on. Hyvä jos sinäkään et muista mitään tuon ihmeellisempää suhdejuttua treffeineen päivineen, ei niitä jaksoja sitten olekkaan ehkä minulta karannut. Helpotti.

On tämä kaks plussa vaan ihmeellinen paikka kun mieltä hämmentäviin ja toooodella tärkeisiin asioihin löytyy vastaus :wink:

"Myy"
Minusta on äärimmäisen rasittavaa että ohjelmatiedoissa ei voida mainita heti suoraan sitä minkä tuotantokauden monesko jakso on kyseessä! Joillain maksukanavilla näin on ja se helpottaa huomattavasti ei tarvi pähkäillä onko milloin kyse uusinnoista tai että katsooko jaksoja oikeassa järjestyksessä. Pitäis varmaan laittaa kanaville katsojapalautetta.

Se on myös kumma millaista logiikkaa käytetään eri sarjojen esitysaikojen kanssa. Muutamia hyviä sarjoja on tullut missattua kun esitysaika vaihtuu tai sitten sarjaa aletaan esittää todella myöhään. Usein kun uudet jaksot tulee aikasemmin kuin uusinnat. En ole jaksanut enää hetkeen seurata noita rinnakkaisia CSI sarjoja, mutta niissä ainakaan ei ole mitään tolkkua missä kohtaa on menossa, monettako tuotantokautta mikäkin kanava uusii ja onko jossain välissä uusia jaksoja.

tihrujen tuijottaja
Alkuperäinen kirjoittaja Määä;29578960:
'Bones' Star Emily Deschanel Talks About Her Real Pregnancy and Fake Baby Belly
jaa siis toi yllätysraskaus johtuu siitä että näyttelijä oli oikeasti raskaana...
Minä jo ihastelinkin miehelleni että kerrankin on joku elokuvaporukka tajunnut miltä nainen raskaana ollesaan oikeasti näyttää ja sitten kun vauva oli syntynyt olin iloissani ettei Bones kadottanut kilojaan samantien vaan jäi normaalin vastasynnyttäneen naisen näköiseksi.

Juu, kyllä todellakin pitäisi varmaan jokin adressi väsätä noille telkkarikanaville että kertoisivat vaikka ohjelmatiedoissaan "jakso esitetty kanavalla XX edellisen kerran silloin ja silloin"...ei tarvitseisi yrittää muistaa mistä se seurattu ohjelma tuleekaan uusin jaksoin. Onneksi meillä on vain nuo normaalit kanavat, johan näidenkin kanssa menee sekaisin ! Jos olisi vielä ostettuja kanavia niin hui.....

Yhteistyössä