Kukaan muu äiti kiukkuinen joka päivä?

• Viestiketjun aloittaja arg
  • Ensimmäinen viesti
arg
Olenkohan ainoa maailmassa kun tuntuu että kiukku nostaa päätään milloin mistäkin. Kaksi pientä lasta, paljon univelkaa. En kuitenkaan masentunut koe olevani. Mites muut äitit selviätte kiukuntunteitten kanssa?

Minä tunnnustan. Paljon univelkaa, kolme pientä lasta. Ei masenna, mutta kiukuttaa joka päivä, onneksi ei sentään koko päivää vaan vaikkapa pelkkä aamu tai pelkkä ilta.

Yritän ajatella siten että kiukuttelu on ihan täysin hukkaan heitettyä aikaa josta ei ole mitään iloa itselleni eikä kenellekään muullekaan.
Kun ukko oikein ärsyttää ihan pelkällä olemassaolollaan, koitan keksiä kolme asiaa mitä hänessä eniten rakastan. Ja kun lapset ärsyttävät vaikkeivät mitään tee, niin ehdotan että luen heille kirjan - ja kas kummaa, kun on kolme lämpöistä kääröä sylissä tyytyväisinä, ei voi kovin kiukkuinen olla.

kaksonen 42
kyllä vaan... tai ainakin olin, kunnes kävi jo omillekkin hermoille oma ärtymys ja kun tiesin että huudan ihan suotta. Kävin gynellä ja puhuin asiasta ja sain keltarauhashormonia eli orgametil ja kaikki päivät samanlaisia. ja syön koko ajan eli mensujakaan ei tule, jos en halua. (olen 42 joten...) ja sekin hyvä asia kun ennen kaikki pienetkin lasten tekemät sotkut aiheutti raivarin, nyt saa kämppä olla aika sekaisin ja siitä vaan pompitaan yli.. tyynesti..

Peesi
Mulla kans sama juttu ja 1 ja 2v. lapset.
Mä kyllä huomaan et jos ei oo rautakuuri päällä ni oon vielä extra väsyny ja
huonolla tuulella kaikesta:(Syöks sä lisä rautaa?se vois autta hieman...

Yhteistyössä