Kukaan lukenut kirjaa:

keskustelu palsta
Hei!
En itse ole vielä lukenut kirjaa, mutta paljon lukenut arvosteluja ihmisiltä, jotka ovat lukeneet sen ja varmasti hankin itsellenikin luettavaksi!!
Olen myös liittynyt leijonaemojen keskustelu listalle, keskustelu kiitettävän aktiivista ja todella hyvin lista päässyt alkuun, vaikka ei kauan ole toiminutkaan vielä.
Tässä leijonaemot kirjan esittely sivu:
http://www.leijonaemot.org/
Käy tutustumassa siellä, siellä on esittelyjä kirjoittajista, pätkiä kirjasta jne. Sieltä on linkki myös keskustelu palstalle, mukaan vaan!!!
 
mä tuonne yritin päästä ja ei vaan onnistunu, ei siis hyväksyny mun käyttäjätunnusta. :attn: :wave: mitä lie tein väärin ku ei niin paljoa tuota englantia ymmärrä et ois tullu mulle selväksi. =)
 
keskustelu palsta
Hei!
En osaa muuta sanoo, kun kokeile uudestaa, vaihda tunnusta jos ei käy se minkä laitoit. Siinä on aika selvät ohjeet joiden mukaan kun tekee, pitäs onnistua. Kokeile uudestaa, toivottavasti onnistuu! Itse olen joskus kanssa pähkäillyt noiden kanssa, mutta loppujen lopuks onnistunut..
 
En ole lukenut kyseistä kirjaa vielä, tarkoitus olisi se kyllä käydä ostamassa mutta viimeksi kun kävin kyselemässä kirjakaupasta, ei sitä ollut vielä sinne tullut..
Mä kävin kanssa ilmottautumassa tonne keskustelupalstalle, nyt vaan odotellaan että koska saan sähköpostia että olen sinne "hyväksytty" =)

Kikka75- taidetaan muuten tuntea :whistle: :D
 
kikka75
Hei marup!Tunnetaanpa hyvinkin..Itsekin just listauduin tonne leijonaemojen listalle ja tarkoitus olis tuo kirjakin hankkia.Sieltä muuten saat mun sähköpostiosotteen,niin voidaan vaikk meilailla..
 

Yhteistyössä