U
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:Joo,oon kokeillut Unikuuta,valeriaanaa ja kamomillaa,ei ainakaan mulle mitään hyötyä. Ja niitä pitää syödä aika pitkään ennen kuin elimistössä on sen verran vaikuttavaa ainetta että on ylipäätään mitään vaikutusta..
Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapojanmamma:Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:Joo,oon kokeillut Unikuuta,valeriaanaa ja kamomillaa,ei ainakaan mulle mitään hyötyä. Ja niitä pitää syödä aika pitkään ennen kuin elimistössä on sen verran vaikuttavaa ainetta että on ylipäätään mitään vaikutusta..
Eihän niitä ole tarkoitus pitkään syödä, on tarkoitettu tilapäiseen käyttöön. Olen joskus ite kokeillu valeriaanaa, joskus on ollu apua ja joskus taas ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Uneton:Nyt äitiysloman jälkeen töihin palattuani, en vaan saa illalla unta vaikka olisi kuinka väsynyt. Aikaisemmin olen nukahtanut, ihan missä vaan, millaisessa metelissä vaan, ihan heti. Ei vaan saa illalla päätä tyhjäksi ajatuksista ja miettii vaan, että pakko saada nyt unta kun viideltä pitää herätä.
Tyttömme nukkuu hyvin yöt, huone on täysin pimennetty, tuuletettu. Mutta kun se uni ei vaan tuu.. Tää on ihan hirveää. Välillä tuntuu, että se nukkumattomuus häiritsee jo keskittymistä töissä ja pian kohellan siellä tai ajan kolarin tai jotain.
Välillä joutuu väkisin nukkua pienet päikkärit töiden jälkeen kun on niin poikki ja sítten ei ainakaan saa yöllä unta ja kierre on varma.. En tiedä mitä tekis.. =(
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse olen ajoittain kärsinyt unettomuudesta ja kokeillut myös joitain itsehoitovalmisteita mutta en kuitenkaan ole niistä apua saanut. Minun unettomuuteni hyvin saman kuuloista kuin ap:lla eli ajatukset vaan kiertää päässä eikä pysty nollaamaan.
Olen saanut lääkäriltä nukahtamislääke reseptin ja niillä olen saanut katkaistua unettomuus kierteeni.
Muutaman tunnin yöunet vaikka lääkkeillä mielummin kuin zombie olo joka muutaman valvotun yön jälkeen on =)