Kukaan käyttäny sitä valmista kermavaahtoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
edes yrittää käyttää sitä kakun koristelemiseen. Viime viikonloppuna annoin lasten koristella sillä oman kakkunsa, niin sehän lässähti noin minuutissa. =)

Töissä olen joskus käyttänyt.
Maku on ihan ok mut jos meinaat pursottaa jotain hienoja kuvioita niin ne lässähtää nopeemmin kuin itse vatkatussa kermavaahdossa.

se ei sitten pysy reunoilla kuin hetken, joten jääkaappiin on turha laittaa valuu pois tai jotenkin häviää.. olen kerran saanut tälläistä kakkua ja sanoisin että yöks

Se "sulaa" kauheen nopeeta, ei käy kyllä kakun päälle...jos yhtään joutuu olemaan siinä. Oon käyttänyt esim. köyhiin ritareihin, niin että jokainen laittaa omaansa ja syö heti!

Alkuperäinen kirjoittaja ei kannata:
edes yrittää käyttää sitä kakun koristelemiseen. Viime viikonloppuna annoin lasten koristella sillä oman kakkunsa, niin sehän lässähti noin minuutissa. =)

Ai :/ Näin s-marketissa ainakin kahta sorttia, onkohan kaikki samanlaisia, että lässähtää? Mites se maku? Mut jos mä antaisin pojan koristella sillä kakun niin eipä tuo kai haittais vaikka lässähtäiskin...

Siinä on se vika, että se on vetistä ja löysää. Sulaa ihan hetkessä. Mutta kahvilla se on hinoa, että vois siitä pursottaa pullan päälle ja laittaa hilloa.

Yhteistyössä