kukaan käynyt Riikassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lomalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lomalainen

Vieras
..vai taipuuko se että Riiassa...hmm.. Kuitenkin, mielelläni kuulisin kokemuksia jos joku käynyt.. Nyt oli todella halpoja matkoja sinne ja olisi mukava lähteä lomalle, kun siihen kerrankin olisi mahdollisuus =)

Olen kaksi kertaa käynyt. Todella kiva kaupunki, varsinkin keväällä ja kesällä. Siellä kevät meitä hieman edellä. Vanhaa rähjäisyyttäkin löytyy, kuten Tallinnastakin, mutta kekusta ja puitot ovat hienoja. Kaikenlaista shoppailtavaa, hieman edullisemmin kuin Suomessa. Kannatan kyllä käyntiä siellä.

ihan mukava paikka. on tosiaan ränsyisiä taloja ja ihan mukaviakin missä liikkuu paljon eurooppalaisia, ainakin minä näin kun käytiin jossai kaupoissa ja perus mäkissä. kovin sokkeloinen kaupunki autolla, mutta kävellen varmaan ihan eri kuvaa saa ja nätti on.

Tammikuun lopussa käytiin. Hieno kaupunkihan se on, ihania kahviloita ja ostosmahdollisuudet hyvät. Löytyyhän sieltä ihan tuttujakin puoteja mm. lindex, seppälä ja tiimari ja jos nälkä yllättää niin ei kun heselle... :xmas:

kaunis kaupunki, oltiin loppukesästä ja käveltiin, käveltiin tosi paljon. majotuttiin vanhassa kaupungissa kattohuoneessa, oli aika kiva katella ulos kattojen yläpuolella.

Kaunis kaupunki ja ihania liikeitä. Mentiin työporukalla Tallinnaan ja sieltä bussilla Riikaan. En suosittele. Matka oli pitkä ja Latviassa tiukat passitarkastukset ,mutta maisemat oli ihania. Lentäen pääsee nopeasti ja vähemmällä istumisella.
Kesällä meinaan viedä lapset Jurmalaan ,joka on siinä lähellä. Siellä on aivan ihan uimaranta ja kylpylöitä.
Riikassa on hyvää ruokaa.

Mä olen ollu joskus vuonna kypärä ja kirves ja oli tosi kaunis, mutta hyvin saasteinen ilma. Vauvalla oli vaunuissa valkoiset vaatteet ja illala se oli ihan musta. Koski mihin vaan, niin kädet tuli likaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja humbe:
kaunis kaupunki, oltiin loppukesästä ja käveltiin, käveltiin tosi paljon. majotuttiin vanhassa kaupungissa kattohuoneessa, oli aika kiva katella ulos kattojen yläpuolella.

mikä hotelli se oli? kerran kun hotelleja haeskelin ihan vaan virtuaalimatkatessa niin törmäsin sellaseen eikä niin paha hinta kun ajattelee mitä hinnat muualla Euroopassa

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja humbe:

mikä hotelli se oli? kerran kun hotelleja haeskelin ihan vaan virtuaalimatkatessa niin törmäsin sellaseen eikä niin paha hinta kun ajattelee mitä hinnat muualla Euroopassa

Mua kanssa juuri tullainen hotelli kiinnostaisi.. Jos voisit vinkata hotellin nimeä =)

Yhteistyössä