Kukaan joutunut turvautumaan nukahtamislääkkeisiin raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nadia

Aktiivinen jäsen
20.02.2005
3 616
0
36
Mulle lääkäri määräs tänään Opamox15mg 1-2tabl iltaisin...
Pakko mun on saada yksi yö edes nukkua kunnolla, mutta silti hirvittää jotenkin :ashamed:
Mutta ei se vauvan kannalta varmaan hyvä ole, että valvon ja olen aivan sekaisin mieleltä sen takia...
En tiedä..

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Mulle lääkäri määräs tänään Opamox15mg 1-2tabl iltaisin...
Pakko mun on saada yksi yö edes nukkua kunnolla, mutta silti hirvittää jotenkin :ashamed:
Mutta ei se vauvan kannalta varmaan hyvä ole, että valvon ja olen aivan sekaisin mieleltä sen takia...
En tiedä..

Nostelen ylös.. ja kysyn samalla että onko joku käyttänyt nukahtamislääkkeitä siloin kun on yrittänyt raskautta alkavaksi?
Itse käytän kun ei unta muuten saa, mutta mietityttää voiko sillä olla seurauksia jos sattuisin raskaaksi tulemaan?

Haittavaikutukset riippuvat raskauden vaiheesta, jos lääkäri on ne opamoxit määrännyt raskaudesta tietäen niin eiköhän niitä uskalla ottaa.

Näin miäkin uskon!!
Mulle vielä määräs nuo lääkkeet psykiatrian erikoislääkäri, joka oli erikoistunu jotenkin raskaana oleviin naisiin

Joten varmasti uskallat ap ottaa

Jos lääkäri on määrännyt Opamoxin raskaudesta tietäen, on hän punninnut tarkkaan lääkkeen edut ja haitat ja varmasti lääkkeen ottamisesta on sinulle silloin etua. Opamoxia annetaan muuten synnärilläkin esim. tilanteessa jossa synnytys ei käynnisty ja joutuu osastolle vielä odottelemaan ja jos tarvitsee apua nukahtamiseen. Parempi levännyt äiti seuraavan päivän koitoksessa.

Yhteistyössä