Kukaan, ei kukaan voi olla niin kauhea valittamaan KAIKESTA ku mun mies..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uuvuttaa...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uuvuttaa...

Vieras
Mies tuli kahden jälkeen töistä ja siitä asti olen kuunnellut lähes tauotonta valitusta jostain.

Esimerkkejä..

-Ensin mies valitti kun ei saanut viime yönä nukkua kun ihmiset paukutti raketteja.
-Sitten ku mies nukkui liian pitkät päiväunet kun ei laittanut kelloa soimaan niin sitten siitä valitettiin KAKSI TUNTIA miten päivä on pilalla ja ettei tarvii yöllä nukkua.
-Sitten alkoi valitus siitä että pitää siivota. Sanoin ettei tarvii niin mies oli eri mieltä.
-Sitten mies valitti ku ei päässyt mukaan ulkoilemaan (nukkui päikkäreitä sillo ja kävin kyllä sanomassa että ollaan ulos menossa)
- Sitten on valitellut usean tunnin nälkäänsä ku ei kuulemma kerkeä syömään ku puolelta öin. Siivouksen ja treenaamisen takia.
- Valittaa koko ajan treenaamisesta ja laihduttamisestaan.
- Valitti illan siitä ku lapsi oli touhuissa mukana ja yritti saada lasta aiemmin sänkyyn.
- Perinteisesti on paasannut moneen kertaan vihaavansa maahanmuuttajia, tästä aiheesta valittaa moneen kertaan joka päivä.

eikä tässä ole varmasti edes kaikki..

Mies ei ole yhtäkään lausetta puhunut normaalilla äänensävyllään tänään. Tiuskii koko ajan, mököttää. Ku olisi edes sitten hiljaa, mä en oikeasti vaan jaksais enää kuunnella.

Tuo voisi oppia olemaan onnellinen arkisista pienistä jutuista. Mutta ku ei.. valittaminen tuntuu olevan elämäntehtävä.

Mulla on yks fb kaveri jolla on aina kaikki huonosti. Silloinkin jos hälle tapahtuu jotain hyvää ja mukavaa, löytyy siitä aina jotain huonoakin :D

Mm. Pitkän aikaa valitteli huonoa rahatilannetta kun puolisonsa joutui jäämään töistään pois. No, miespä alkoi yrittäjäksi.. Nyt nainen valittaa kuinka nyt kun on rahaa, ei ole miestä kotona enää entiseen tapaan ja hänellä on tylsää.

No sitten tää nainen otti koiran, semmoisen oikein söpön ja pienen. Nyt kitisee kuinka nykyään joutuu imuroimaan päivittäin ja missään ei voi käydä ettei koira jää yksin kotiin.

Tää nainen myös ajoi ajokortin vasta aikuisiällä. Sitä ennen valitti kuinka rasittavaa on roikkua muiden kyytien varassa. Nyt valittaa kuinka ajokortti oli kallis hankinta, bensa on kallista kuten auton pitäminen muutenkin.
:D

Mulla on yks fb kaveri jolla on aina kaikki huonosti. Silloinkin jos hälle tapahtuu jotain hyvää ja mukavaa, löytyy siitä aina jotain huonoakin :D

Mm. Pitkän aikaa valitteli huonoa rahatilannetta kun puolisonsa joutui jäämään töistään pois. No, miespä alkoi yrittäjäksi.. Nyt nainen valittaa kuinka nyt kun on rahaa, ei ole miestä kotona enää entiseen tapaan ja hänellä on tylsää.

No sitten tää nainen otti koiran, semmoisen oikein söpön ja pienen. Nyt kitisee kuinka nykyään joutuu imuroimaan päivittäin ja missään ei voi käydä ettei koira jää yksin kotiin.

Tää nainen myös ajoi ajokortin vasta aikuisiällä. Sitä ennen valitti kuinka rasittavaa on roikkua muiden kyytien varassa. Nyt valittaa kuinka ajokortti oli kallis hankinta, bensa on kallista kuten auton pitäminen muutenkin.
:D

Kuulostaa aivan yhtä karmivalta..

Joo, tuo maahanmuuttajista valittaminen on kyllä tosi rasittavaa. Eikä siinä ole edes mitään järkeä, mutta noh..

Mun mies aloitti eilen uuden vuoden kunniaksi kaljottelun, joka on jatkunut aina tähän hetkeen saakka. Päivällä hän keksi, että tahtoo pelata nettipokeria. Hävisi kaljapäissään, joka oli minun vika. Hänellä jäi tiskit pelaamisen takia myöhään, joten se oli minun vika. Hän uhosi tuossa aiemmin, kuinka hän sitten tilanteessa x tulee sanomaan - vittu, perkele, saatana, perkele- + se asia ja otin vähän kipinää kiroilusta, niin olen nyt ihan paskapää. Kuittasin tän kaiken päätteeksi, kuinka kivaa on, kun mies kaljottelee, niin nyt meillä on hänen mielestään mennyt viimeisen vuoden niin ja niin huonosti ja minä kehtaan hänen kaljotteluaan syyttää, vaikka syy on kokonaan minussa, eikä hän edes kaljottele. Ai niin, ja hänen ei kuulemma kannata mennä ollenkaan töihin - IKINÄ - koska hän ei saa mistään työstä hänen arvolleen sopivaa palkkaa (ei koulutusta, ei kunnollista työkokemusta, mutta hei, ei se mitään, hän on niin mahtavan arvokas tyyppi), yhteiskunta kusettaa ja katainen, kokoomus ja stub, pommi ja iso kyynel.

Voi jumalauta.

Onnea teille. Itsekin olen mennyt naimisiin perusnegatiivisen miehen kanssa. Ei se sillon haitannut ku itse pyrin ajattelemaan positiivisesti, mutta nyt vuoden aikana on alkanut niin ottamaan päähän ku mikään ei ikinä ole hänellä hyvin. AINA löytyy jokin asia mikä on huonosti. Se syö itseltänikin kaiken positiivisuuden. Rahaa ei ole, kavereita ei ole, kämppä paska, terveys huono ja muilla kaikki paremmin, nämä on siis ne perusvalittamisen aiheet. Aarrggh!!!

Ihan samaa on meilläkin. Tosin minua lähinnä naurattaa miehen valitus. Nyt kun ei ole pakkasta, niin johan se harmittaa, kun on kuraista. Mutta annas olla kun tulee pakkasta niin johan on herralla taas mahdottoman kylmä. Siitä valitetaan koko ajan, että pitäis siivota, mutta itse ei tee mitään. Lisäksi hirveä valitus, että lapset on koko ajan jaloissa. Ja jos pyydän tulemaan pois Facebookista ja tekemään jotain, niin johan on kauhea puhahtelu ja huokailu. Varmasti on raskasta :) Oi voi.
Hän myös pohtii pitkiä aikoja toisten sanomisia ja tulkitsee kaikki aina itseään vastustaviksi kommenteiksi.
Yleensä jaksaa hymyilyttää, mutta välillä on pakko sanoa että antaisi jo olla. Siitäkin hän tosin aina alkaa valittamaan, kun hänelle niin ikävään sävyyn puhutaan...

Joo mun mies juoksi just makkariin mököttämään, kun pyysin (lue: käskin) häntä siivoamaan keittiönpöydälle jättämänsä tyhjän muovipussin ja sen sisällön roskiin. Sisältökin oli roskaa siis.

Yhteistyössä