I
IhanaValo
Vieras
:wave: Vielä hetken, kohta on pakko painua pehkuihin..
Vai kattoisko viel' uusimman Greyn anatomian..?Hmm..
Vai kattoisko viel' uusimman Greyn anatomian..?Hmm..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mä olen :wave: . Just tässä pähkäilen että menenkö vielä maalaamaan esikoisen huoneen seinää vai menenkö nukkumaan. Hmm...
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mä olen :wave: . Just tässä pähkäilen että menenkö vielä maalaamaan esikoisen huoneen seinää vai menenkö nukkumaan. Hmm...
Tähän aikaan maalaamaan??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mä olen :wave: . Just tässä pähkäilen että menenkö vielä maalaamaan esikoisen huoneen seinää vai menenkö nukkumaan. Hmm...
No kun NIIN hotsittais. Sain tänään vihdoinkin kahteen seinään pohjamaalit ja kovasti tekis mieli mennä maalaamaan jo väriä pintaan. Kun päivällä se on aina niin hankalaa. Pitää odottaa että vauva menee päiväunilleen jne. Nää yön tunnit on siitä just niin parhaita kun voi tehdä mitä haluaa ja ihan rauhassa.
Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mä olen :wave: . Just tässä pähkäilen että menenkö vielä maalaamaan esikoisen huoneen seinää vai menenkö nukkumaan. Hmm...
No kun NIIN hotsittais. Sain tänään vihdoinkin kahteen seinään pohjamaalit ja kovasti tekis mieli mennä maalaamaan jo väriä pintaan. Kun päivällä se on aina niin hankalaa. Pitää odottaa että vauva menee päiväunilleen jne. Nää yön tunnit on siitä just niin parhaita kun voi tehdä mitä haluaa ja ihan rauhassa.
HehMullakin on tällä viikolla yömaalaus-projekti. Ma- ja ti-yöt meni tapettien repimisessä ja nyt pitäis loppuviikon yöt maalata. Kuopus on 1v3kk ja ei toi maalaus oikein onnistu päivällä, kun on vieläpä olkkari ja mitään ovea ei saa suljettua eli kaikki pitää siivotakin pois aina ennen aamua...
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Mä olen :wave: . Just tässä pähkäilen että menenkö vielä maalaamaan esikoisen huoneen seinää vai menenkö nukkumaan. Hmm...
HehMullakin on tällä viikolla yömaalaus-projekti. Ma- ja ti-yöt meni tapettien repimisessä ja nyt pitäis loppuviikon yöt maalata. Kuopus on 1v3kk ja ei toi maalaus oikein onnistu päivällä, kun on vieläpä olkkari ja mitään ovea ei saa suljettua eli kaikki pitää siivotakin pois aina ennen aamua...
Ja mikäs sen mukavampaa kuin touhuta rauhassa yöllä. Mäkin olen joskus muinoin maalannut meidän keittiön ja olkkarin yöllä. Siitä tuli vähän vitsikin miehen kanssa kun hän totesi että pelottaa aina illalla mennä nukkumaan kun ei tiedä minkä väriseen kämppään aamulla herää
![]()