KUKA väittää että 135 asteen kaltevuus on makuuasento rattaissa!!?? (EmmaljunganScooter/Brio race

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mrrr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mrrr

Vieras
Siis monesti on tälläkin palstalla ollut "taistelua", että kumpi on parempi
Emmaljungan Scooter vai Brion Race.

Scooterista on sanottu, että on hyvä makuuasento.
Just joo 135astetta on mun mielestä kyllä enemmän istuva, kun makaava, vaikka siltä väliltä tarkasti ottaen onkin.

Tietääkö kukaan mikä se Brion Racen "makuuasento" sitten on?

Eli enempi makaava vai vähempi?
(ei kyl paljon vähempi tost Scooterista voi olla!!)

Alkuperäinen kirjoittaja Tulipeikko:
Mun mielestä niissä raceissa on myös "vähemmän makaava" makuuasento. Tästä on tosiaan väännetty kättä eräänkin kerran, kun mun mielestä makuuasento tarkottaa täyttä vaakatasoa.

Turvallisuussyistä missään rattaissa ei ole ihan täyttä vaakatasoa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tulipeikko:
Mun mielestä niissä raceissa on myös "vähemmän makaava" makuuasento. Tästä on tosiaan väännetty kättä eräänkin kerran, kun mun mielestä makuuasento tarkottaa täyttä vaakatasoa.

Turvallisuussyistä missään rattaissa ei ole ihan täyttä vaakatasoa.

Niin tiedän sen. Mutta silti se ei ole makuuasento kun istuu/makaa puoli-istuvassa asennossa :) . Mutta mutta, meillä on käytössä Inglesinan matkarattaat ja mun mielestä niissä on ihan hyvä "makuuasento". Menee siis aika alas, alemmas kuin scootereissa.

Alkuperäinen kirjoittaja muumio:
Elän vielä, vaikkei äitini tietämätön mittaillut asteita hamalla 70-luvulla. (mihin ihmeen maailmaan me kasvatamme lapsemme?)

No eiköhän 70-luvulla ollutkin lähinnä vaunuja, joissa oli joko pelkkä makuuasento eli lähes 180. Tai rattaissa samoin, joko istuva tai makaava.

http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=670&toimittajaid=1

SIIS max. 135 astetta. Aika huono nukkuma-asento lapselle...
Enkä siis tarkoita, että jos joskus käyttäisi, vaan jos olisivat ainoat nukkumarattaat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Uusissa Brioissa näyttäis olevan 150asteen lepoasento, eli melkistä jo makuuasento.

Juu Hobby Hallissa sanotaan että melkein makuuasento on race-rattaissa mutta kun käytiin liikkeessä katsomassa niin ei ollut kyllä makuu-asentoa nähnytkään.. Sellainen lepo-asento se oli, puoli-istuva. Sen takia ostettiin Teutonian Timmyt missä selkänoja säätyy alas asti kun kumminkin on toi poika sen verran pieni vielä..

Yhteistyössä