kuka uskaltaa tunnustaa,roikkuuko mahasi synnytyksen jälkeen?

no siinähän se kyssäri tulikin..
ja roikkkuuko pahatikkin?
entä mitä miehesi siittä tuumaa?
mulla ei enään kauhean pahasti roiku,mies sitä haukkui niin oli pakko jotain alkaa tekemään!i,mutta kiinteytystä vieläkin pikkusen vaaditaan!
varsinkin 20kg laihdutuksen jälkeen..

Miima
Vähän roikkuu, vaikka synnytyksestä on yli vuosi, mutta oon muuten niin hoikka, ettei juuri häiritse. Miehen mielipidettä en tiedä eikä edes kiinnosta, mutta lapsi tykkää.....

:wave: 6 viikkoa synnytyksestä ja ihan kiva pullataikina tuossa edessä :ashamed: Mies ei todellakaan hauku, ja jos uskaltaisin niin....(painokelvotonta tekstiä) :whistle:

Aikansa se ottaa ennen ku tuosta häviää, mut sou!! 7 kiloa pitäs viel pudottaa painoa alkuperäiseen painoon.

Taitaa siin pien löysä nahka olla noiden neljän synnytyksen jäljiltä, mutta so what, elämää se vaan on. Lapaset tisseistäki tuli ku imetys loppuKyl mies joskus vähä muistuttelee, mut olen muuten sen verran hoikka, ettei ny hirveesti ole tarvin kuitenkaan.

no hoikka oon minäkin nykyään,painoa 56kg,ja ennen laihista siis melkein 80kg..
mut meillä mies tokas vaan yks kaunis kerta et hei sulla on vähän maha alkanu roikkuun,johon minä et no hei varmaan kun oon kolme sun lastas jo synnyttänyt!no otin sen verran kuitenkin itteeni niskasta kiinni et nyt ollaan jo loppusuoralla,eikä ukko sitä silleen ees tarkottanut kunhan vaan muuten kommentoi...mut siis voiton puolella ollaan :)sanoin vielä takas sille ukolleni et katotaan kumpi on paremmas kunnos parin kuukauden päästä,ja se tais suuttua mulle..miks ihmees?enhän mäkään sen kommentista suuttunu...

Yhteistyössä