Kuka tuls pesemään meidän keittiön ikkunat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Laitoin tuoleihin uudet päälliset ja hain maton lattialle ja nyt olis pakko saada uudetverhot ikkunaan. Vihrä ruudulliset jouluverhot ei käy vaaleanpunaisten tuolinpälisten kanssa ollenkaan :x

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Voin mä tulla peseen jos sä tuut imuroimaan meidän kämpän?

Jos teillä on samanlaista kun meillä, mä taidan valia ne omat ikkunat :D Lattialla on aina niin paljon kaikkea, etä imuroimisen suurin työ ei ole se imurointi, vaan lattian löytäminen :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

Jos teillä on samanlaista kun meillä, mä taidan valia ne omat ikkunat :D Lattialla on aina niin paljon kaikkea, etä imuroimisen suurin työ ei ole se imurointi, vaan lattian löytäminen :ashamed:

Suunnilleen tuolleen se menee meilläkin ja mun pitäs vielä saada tämä siistiks ennen viikonloppua :headwall: et oisin voinut ihan hyvin vaihtaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Mä voin pestä ne, irroita vain ikkunat ja lähetä ne mulle postissa niin hoidan ne puhtaaksi ja lähetän ne takaisin jos muistan.

Meinaakko että nyt on niin lämmin, jotta tarkene pelkillä muoveilla ikkunoissa? *laittaa vakavan harkintaan* Toisalta mä haluan ne verhot NYT, ennen kun mun uusi mato ja pöytäliina on vaihtanu väriä...kinkkistä, posti varmaan kestää liian kauan...Jos mä valitsen sen yövuoron itelle ensiyöksi niiden ikkunoiden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

Suunnilleen tuolleen se menee meilläkin ja mun pitäs vielä saada tämä siistiks ennen viikonloppua :headwall: et oisin voinut ihan hyvin vaihtaa :whistle:

Toisaalta niitä ikkunoitakaan ei oo imuroitu aikoihin...tai siis verhokiskoja yms...että ei sekään ole mikään pikkujuttu...Ja kärpäsen raatojakin on välit täynnä. Meni vaikeeksi sittenkin tää vaihtaakko vai eikö :D

Meillä voit muuten sitten siivota keittiön, kans ja pestä saunan ja vessan ja sitten olis vielä yks kylpyhuoneellinen pyykkiä pestävänä :snotty: et noi varmaan hoituis sulta siinä imuroinnin lomassa ihan nätisti :whistle:

Yhteistyössä