Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Voin mä tulla peseen jos sä tuut imuroimaan meidän kämpän?
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Voin mä tulla peseen jos sä tuut imuroimaan meidän kämpän?
Jos teillä on samanlaista kun meillä, mä taidan valia ne omat ikkunatLattialla on aina niin paljon kaikkea, etä imuroimisen suurin työ ei ole se imurointi, vaan lattian löytäminen :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Mä voin pestä ne, irroita vain ikkunat ja lähetä ne mulle postissa niin hoidan ne puhtaaksi ja lähetän ne takaisin jos muistan.
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Voin mä tulla peseen jos sä tuut imuroimaan meidän kämpän?
Jos teillä on samanlaista kun meillä, mä taidan valia ne omat ikkunatLattialla on aina niin paljon kaikkea, etä imuroimisen suurin työ ei ole se imurointi, vaan lattian löytäminen :ashamed:
Suunnilleen tuolleen se menee meilläkin ja mun pitäs vielä saada tämä siistiks ennen viikonloppua :headwall: et oisin voinut ihan hyvin vaihtaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:Jos joku perkaa nuo kalat, jotka äijä ja Heka toivat, voin vaikka imuroida tai pestä lattiat.
Vaihtaako kukaan? B)