Kuka tulis meille siivoomaan?

Tyyris Tyllerö

Aktiivinen jäsen
05.12.2005
5 944
1
36
Joka paikka p'skan vallassa eikä yhtään nappaa ruveta siivoomaan. Koko ajan kuuma, vaikka sisällä vaan 23 lämmintä enää. Pitäs viedä matot pihalle piiitkästä aikaa (ku koivun kukinnan aikaan ei voinu), imuroida joka hiivatin kolo ja pyyhkiä pölyt (ei oo aikoihin sitäkään tehty kunnolla), pestä vessat ym.....

Mää en jaksa eikä mua huvita... Mut pakko olis.

Huoh, elä välitä mie en oo imuriin enkä luuttuun koskenut kohta 4 viikkoon ja arvaa minkälaista on.. pitää siivota keskiviikkona ku o saunapäivä nii saa hietki pois..

Mun olis vähän niinku pakko. Kuopuksen nimipäivät on tällä viikolla ja anoppi voi tulla ihan mikä päivä vaan. Vaikka on hyvin selkeesti ilmoitettu, että meillä ei nimppareita vietetä (eli siis järkätä kunnon juhlia). Saa taas meikä kakkia niskaan tai ainakin merkitseviä katseita jos näkkyy pölyä ja likaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Mun olis vähän niinku pakko. Kuopuksen nimipäivät on tällä viikolla ja anoppi voi tulla ihan mikä päivä vaan. Vaikka on hyvin selkeesti ilmoitettu, että meillä ei nimppareita vietetä (eli siis järkätä kunnon juhlia). Saa taas meikä kakkia niskaan tai ainakin merkitseviä katseita jos näkkyy pölyä ja likaa...

auts mikä anoppi :hug:

No sun täytyy joskus sanoa et asunto näyttää samanlaiselta ku omistajatkin, ja jos ei passaa nii tuu ite siivoos :whistle: mun kamu sano täs viikonloppuna just noin ku anoppi kävi ja ol kattonu nenän varttaan pitki.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:

No sun täytyy joskus sanoa et asunto näyttää samanlaiselta ku omistajatkin, ja jos ei passaa nii tuu ite siivoos :whistle: mun kamu sano täs viikonloppuna just noin ku anoppi kävi ja ol kattonu nenän varttaan pitki.

Voiskii sanoa. On vaan niin helevatun herkkänahkanen ettei tosikaan. Kerran sille suutahdin (en edes huutanu) kun kielsi mua komentamasta omaa lastani. Monneen viikkoon ei puhunu mittään, ei kuulunu, ei näkyny. Ja varmasti on koko miehenpuoleinen suku kuullu millainen bitch olen ;)

Mun pitäs siivota majoituspuoli, sit omakoti ja muut kotityöt päälle. Ainakin majoituspuoli pakko käydä hoitamassa.. petivaatteet on tuulettumassa, pyykit pesussa, sit pitäs 4mh siivota, saimoin keittiö ja olkkari, vessat ja sauna + pesuhuone pestä.. ja pyykätä siellä yhteensä4-5 koneellista pyykkiä. Ja ulkona ripsii :/
Kotona ois koko talo siivottavana, iso pyykkivuori, ruuanlaitot jne. Murkut ei kotona tee paljoa mtn, mutta toisila/töissä ovat ahkeria.. paitsi kesätyöt alkavat loppukesästä

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:

Voiskii sanoa. On vaan niin helevatun herkkänahkanen ettei tosikaan. Kerran sille suutahdin (en edes huutanu) kun kielsi mua komentamasta omaa lastani. Monneen viikkoon ei puhunu mittään, ei kuulunu, ei näkyny. Ja varmasti on koko miehenpuoleinen suku kuullu millainen bitch olen ;)

Varmaanki helpotus ku ei näkyny ja anna sukulaisten puhua.. :whistle:

[/quote]
Jaanuska:
Varmaanki helpotus ku ei näkyny ja anna sukulaisten puhua.. :whistle: [/quote]
----
Pitäs vissiin osata antaa... Pahinta on silloin, ku hän änkää meille ja sanoo, että alas siivota, hän kahtoo poikia sen aikaa.

Joo-o, ja antaa ihania neuvoja siinä sivussa, että mitä tehdä ja miten :whistle:

Nou tänks.

Alkuperäinen kirjoittaja Ilonaäippä:
Siulla on Tyyris Tyllerö aika hemaseva kuva profiilissa :D Ihanko ite oot kuvassa?

En, mutta voisin olla. Jos pantas lihaisia pehmusteita lisää ympärille :D

:D Kiitos päiväni piristyksestä! Oon ehkä vähän väsyny, mut tuon kuvan nähdessäni hirnuin täällä itekseni pitkän aikaa... :D

Joo ja anopit on kivoja :kieh:
Meillä ei niinkään nipota siivoomisesta,mut muuten hyviä neuvoja sieltä aina saa... Nyt tuntuu anoppia ahistavan eniten se, kun meijän pienillä pojilla on sen mielestä liian pitkät hiukset :kieh: Aina valittamassa niistä...