Kuka tietäis (juna-laiva) lippujen hinnoista??

Onko joku käynyt risteilyllä viime aikoina?
Kun mielestäni luin Vikingin vai VR:n sivuilta, että jos on menossa laivaan junamatka on halvempi.

Miten se menee käytännössä? Meen ostamaan lippua sen risteilyvarauslippuseni kanssa vai?

Vitsi vieköön, kannattas varmaan pysyy kotona, kun on tämmönen aasi :headwall: :ashamed:

Sit sitäkin ihmettelen, kun tein varausta, niin sieltä sit vaan ilmotettiin, että tällä laivalla meno, tolla tulo. Eli eri laiva. WTF? Ei siis voida jättää kamojamme sinne hyttiin päiväksi vaan kaikki pitää raahata mukana? Nyt ei käsitä...
 
Ootko menossa Turusta risteilylle? Silloin pitää vaihtaa laivaa. Ja sen junalipun saat puoleen hintaan, jos sulla on näyttää vr:llä lippua ostaessasi laivan toimistolta haettu todistus maksetusta matkasta.
 
minä
Eikös sen junalipun saa samalla matkatoimistosta
http://www.vikingline.fi/aikataulut/liityntakuljetukset/
Alennus koskee 2. luokan meno- tai meno-paluumatkoja Turkuun tai Helsinkiin ja se myönnetään 17 vuotta täyttäneen alentamattomasta lipusta. Lippuja myyvät VR:n asemat, matkatoimistot ja Viking Linen matkamyymälät.

Esitä junalippua ostettaessa ja junassa matkustettaessa joko
Viking Linen edestakainen reitti- tai risteilylippu tai
Online-varausvahvistus maksetusta matkasta
Alennuslippu on ostettava etukäteen (ei junasta eikä vain paluumatkalle).

Huom! Alennus ei koske Tallinnan-matkoja (reittimatkoja, risteilyjä, hotellipaketteja) eikä ilmaisia lahjakorttiristeilyjä. Maksullisten bonuskorttien yhteydessä alennus kuitenkin myönnetään.
 
Turusta mennään joo.
Ja mulla oli ajatus lunastaa se lippu vasta sieltä satamasta (se varausvahvistus mulla jo on ja ymmärsin, että se riittää sen alennuksen saamiseen).

Eli laiva vaihtuu... joo, mites ne romppeet sit? Matkaan pitää ilmeisesti lähteä passi ja hammasharja-linjalla, jos ne pitää matkassaan kuljettaa koko päivän. Höh :/

(Ja joo, tiedän, ei tarvii Ruotsiin mitään passia, mutta voimassa oleva henkkari täytyy olla, eli...)
 
blondi
Olette siis menossa päiväksi Tukholmaan vai? Ainoastaan Helsingistä tehdään niitä risteilyjä joissa sama laiva mennen-tullen. Kai nyt itse voi hiukan selvittää nettisivuilta niin saa sellaisen matkan kuin haluaa?
Tukholman terminaalissa on matkatavaralokeroita, samoin rautatieasemalla. Ihan kuten Suomessakin. Ette ole menossa mihinkään takapajulaan hyvänen aika sentään.
Eikä se juna-alennus ole aina voimassa, tiettyinä aikoina vaan.
 
Aika samoihin taitaa mennä tuon junalipun kanssa. Ku lähdössä siis minä ja kaks tytärtä, joista toinen matkustaa joka tapauksessa ilmaseksi junassa. Pitääpä nyt oikein laskea, kumpi on sit halvempi. Kiitoksia avusta kuitenkin kaikille! :flower:
 

Yhteistyössä