Kuka tietää pääsykokeista? (jos haen samalle alalle kolmeen eri kouluun)

Eli lähihoitajaksi meinasin hekea.
Niin siis pitääkö minun mennä kaikkiin kolmeen paikkaan pääsykokeisiin?
Kaksi koulutusta on aktivan järjästämiä,yksi yhteishaun kautta.

Osaako kukaan sanoa miten nämä menee?
 
Just tota mietin,että kyllä tulee kalliiksi jos kolme kertaa 55e maksettava ja kun sairaanhoitajaksikin haen,niin vielä yks 55e.. eli yli 200e pääsykokeisiin. Ja kun ovat vielä melkein peräkkäisinä päivänä kaikki.
Olis kyllä aika hienoa jos yhdellä pääsykokeella vois noihin kaikkiin kolmeen hakea.
 
*
Jaa, en tiedä miten lähihoitajakoulutuksessa, mutta ammattikorkeaan kun hakee, riittää että käy yhdessä. Maksaako jossain muka sairaanhoitajien pääsykokeet? Mulla ei ainakaan amk:n pääsykokeet maksaneet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Jaa, en tiedä miten lähihoitajakoulutuksessa, mutta ammattikorkeaan kun hakee, riittää että käy yhdessä. Maksaako jossain muka sairaanhoitajien pääsykokeet? Mulla ei ainakaan amk:n pääsykokeet maksaneet.
Mun mielestä kaveri joka viime vuonna haki sanoi että oli maksanut. Mutta en ihan varma ole.
Pitää kyllä johonkinpäin soittaa tuosta hommasta,että onko kolmet samat kokeet mentävä tekemään. Googlettamallakaan en löytänyt mitään.
 
ÖÖ... itse hain myös v. 2002 useampaan kouluun lähihoitajalinjalle, ja opokin sanoi silloin että pääsykokeisiin mennään vain ja ainoastaan sinne ykkösenä olevalle paikalle! Eli jos olet hakenut useampaan kouluun,samaa linjaa opiskelemaan,niin kutsu tulee siitä ensimmäisestä koulusta,johon hait :) Tai mikäli ykkössijalla on joku muu linja, niin sitte tietysti kakkoseen meet testeihin:)

Ja tosiaankin, kävin vain yksissä testeissä:)
 

Yhteistyössä