Kuka tietää kaksosista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siltis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Siltis

Uusi jäsen
28.02.2008
17
0
1
Terve!

Mistä tietää onko masukaksoset identtisiä vai ei? Mun kaksoset on omissa pusseissaan, mutta olin niin pökkerössä sen loppuajan ultrassa etten muista montako istukkaa siellä oli :D Liittykö se jotenkin siihen onko yhteinen istukka vai miten se nyt meni?

Reilu viikko sitten sain tietää että on sille käsittämättömälle mahankasvuvauhdille ihan järkevä selitys.. :)

Kiitos :D Mullakin on sellanen hatara käsitys, mutta sitten jäi myös semmonen mielikuva että se ultraaja sanoi, ettei voi tietää ennen kuin ne syntyy. Toisaalta se oli niin hysteerinen tilanne että olen voinu kuulla mitä vaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Siltis:
Terve!

Mistä tietää onko masukaksoset identtisiä vai ei? Mun kaksoset on omissa pusseissaan, mutta olin niin pökkerössä sen loppuajan ultrassa etten muista montako istukkaa siellä oli :D Liittykö se jotenkin siihen onko yhteinen istukka vai miten se nyt meni?

Reilu viikko sitten sain tietää että on sille käsittämättömälle mahankasvuvauhdille ihan järkevä selitys.. :)

Voi, paljon onnea!:)
Mulla tämä kuopus oli kaksonen mutta toinen tuli pois viikolla yhdeksän. Liekö johtunut kun töissä lipesin pöydältä niin viikon päästä alkoi vuoto.
olisi ihanaa kun olisi molemmat, poika nyt 13v. Eli olivat ainakin erimunaisia ja omissa pusseissaan.
Pojalla ollut aina joku epämääräinen ikävä mutta ei kai voi 'muistaa' toveriaan.

Kiitos onnitteluista =) Mulla on nyt 13. viikko aluillaan, ja olen miettinyt kans mahdollisuutta että molemmat ei selviä..mutta kaikki on tähän asti sujunut ihan kivasti..mutta ainahan näissä juttuissa on omat riskinsä. Oletko muuten kertonut pojalle sisaruksesta?

Alkuperäinen kirjoittaja Siltis:
Kiitos onnitteluista =) Mulla on nyt 13. viikko aluillaan, ja olen miettinyt kans mahdollisuutta että molemmat ei selviä..mutta kaikki on tähän asti sujunut ihan kivasti..mutta ainahan näissä juttuissa on omat riskinsä. Oletko muuten kertonut pojalle sisaruksesta?

Kyllä olen kertonut ja sattumalta annoin nimen joka on suomennos Aramealaisesta nimestä Thoma ja tarkoittaa kaksosta. Aika jännä sattuma.
Hän on kyllä hyvin yksin viihtyvä, kuopus, isot sisarukset jo asuvat muualla.

Uusimmat

Yhteistyössä