Kuka tekis mulle pikkuletit??

PahaSilmä
Mä voin tehdä. Ja jotain kuituja väliin, niinkö? Minkälaisia kuituja haluat, oon kuullu, et rukiista saa kuitua, mut ajattelin itte et ihan vaik villalanka käy.

Montako lettiä pitäs olla? pikkuisethan niistä tulee väkisinkin, koska en viitsi kovin pitkää tu7kkaa letittää ja sakset mulla kyllä on. :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Mä voin tehdä. Ja jotain kuituja väliin, niinkö? Minkälaisia kuituja haluat, oon kuullu, et rukiista saa kuitua, mut ajattelin itte et ihan vaik villalanka käy.

Montako lettiä pitäs olla? pikkuisethan niistä tulee väkisinkin, koska en viitsi kovin pitkää tu7kkaa letittää ja sakset mulla kyllä on. :attn:
Luokitellaanko tämä hauskaksi vai levottoman huonoksi vastaukseksi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mun kaveri tekee hki niitä, pyytää 200 ?, siltikin vielä halvempi kun kampaajalle. On itte parturi-kampaajana


Ostetaanko tuohon vielä kuidut päälle?? Ja saiskohan sieltä alea näin aleaikaan... Meitä olis kolme päätä laitettavana ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mun kaveri tekee hki niitä, pyytää 200 ?, siltikin vielä halvempi kun kampaajalle. On itte parturi-kampaajana


Ostetaanko tuohon vielä kuidut päälle?? Ja saiskohan sieltä alea näin aleaikaan... Meitä olis kolme päätä laitettavana ;)
miksi ette toisillenne tee?jos teitä on kerta kolme niin 2 aina letittäis yhtä päätä,tulis nopeesti :)
 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Mä voin tehdä. Ja jotain kuituja väliin, niinkö? Minkälaisia kuituja haluat, oon kuullu, et rukiista saa kuitua, mut ajattelin itte et ihan vaik villalanka käy.

Montako lettiä pitäs olla? pikkuisethan niistä tulee väkisinkin, koska en viitsi kovin pitkää tu7kkaa letittää ja sakset mulla kyllä on. :attn:
Luokitellaanko tämä hauskaksi vai levottoman huonoksi vastaukseksi?
No ihan semmoseks levottoman huonoks vaan. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mun kaveri tekee hki niitä, pyytää 200 ?, siltikin vielä halvempi kun kampaajalle. On itte parturi-kampaajana


Ostetaanko tuohon vielä kuidut päälle?? Ja saiskohan sieltä alea näin aleaikaan... Meitä olis kolme päätä laitettavana ;)
miksi ette toisillenne tee?jos teitä on kerta kolme niin 2 aina letittäis yhtä päätä,tulis nopeesti :)

Näin me tehdäänki jollei muuta järjesty :)

 
Minä
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
mä teen 50 eurolla pään... siihen kyllä menee semmonen 10-15 tuntia...ja riippuen kuitujen määrästä, lettejä tulee semmonen 300-500 kpl... jessus että on kallista... :whistle:

Kampaajalla ne maksaa 300 ? eteenpäin. En ainakaan minä tekis 50 ? 10-15h, se kyllä kertoo kun noin huonolla hinnalla tekisit että et osaa hyvin tehdä
 
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
mä teen 50 eurolla pään... siihen kyllä menee semmonen 10-15 tuntia...ja riippuen kuitujen määrästä, lettejä tulee semmonen 300-500 kpl... jessus että on kallista... :whistle:


Mä tulisin kyllä sun luokse.... 100e olen vielä valmis maksamaanki :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
mä teen 50 eurolla pään... siihen kyllä menee semmonen 10-15 tuntia...ja riippuen kuitujen määrästä, lettejä tulee semmonen 300-500 kpl... jessus että on kallista... :whistle:

Kampaajalla ne maksaa 300 ? eteenpäin. En ainakaan minä tekis 50 ? 10-15h, se kyllä kertoo kun noin huonolla hinnalla tekisit että et osaa hyvin tehdä
kuinkas sä voit tietää miten hyvin teen? mä oon tehny niitä monta vuotta. Ja teen vaan sen takia koska nautin tekemisestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
mä teen 50 eurolla pään... siihen kyllä menee semmonen 10-15 tuntia...ja riippuen kuitujen määrästä, lettejä tulee semmonen 300-500 kpl... jessus että on kallista... :whistle:

Kampaajalla ne maksaa 300 ? eteenpäin. En ainakaan minä tekis 50 ? 10-15h, se kyllä kertoo kun noin huonolla hinnalla tekisit että et osaa hyvin tehdä


Mä olen tehnyt kyllä kavereilleni ihan ilmasiksi... ja koulun käyneenä myöskin. Mutta ajattelin alkuun säästää kavereideni sormia ja mennä ulkopuoliselle... mutta ehkä mä sitten tarjoonki kavereilleni ciiderit letityksen hyväksi...
 
tytsi-89 harmaana
Olisiko sulla jotain kaveria/tuttua, joka osaisi tehdä? Mulle on laitettu monta kertaa, ihan ilmaiseksi...tässä kuva, jossa on ranskalaisia pikkulettejä (ei tosin koko päätä)

http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=62868420

 
Musta ne on kauheita :eek: Tulee mieleen se kummeli-sketsi missä oli ne kaks "muijaa" eli Silvennoinen ja Kahilainen.Toisella oli yhes sketsis pikkuletit :LOL:

Thaimaassa se olis ollu halpaa lystiä, mut ei tullu mieleenkään laittaa vaik on omia karvoja sen verran et olis saanu ilman kuituja.
 

Yhteistyössä