mitä tarkoittaa VP kutsun perässä!!!! ???? VOI RAIVO |O mä lähetän 72 kutsua joissa VP sillon ja sillon niin kaksi vastaa että eivät pääse tulemaan, muut ei ikinä vastannu mitään H*LVETTI sentään aikuisia ihmisiä!!! :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vp tarkoittaa, että vastataan vain silloin jos ei päästä. Et ole itse näemmä etikettiä lukenut.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Noh noh, kuulostaa bridezillallamaiselta raivokohtaukselta :saint: Ei vainkaan, tottakai pitää vastata, epäkohteliasta jos eivät vastaa, mutta älä nyt meille huuda =)
Ai sinulla ehtii olla toisetkin isot kekkerit? =)Alkuperäinen kirjoittaja giggelis-goggelis:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Noh noh, kuulostaa bridezillallamaiselta raivokohtaukselta :saint: Ei vainkaan, tottakai pitää vastata, epäkohteliasta jos eivät vastaa, mutta älä nyt meille huuda =)
noh noh, tää ny ei onneks liittynyt hää hömpötykseen vaan johonkin ihan muuhun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja giggelis-goggelis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vp tarkoittaa, että vastataan vain silloin jos ei päästä. Et ole itse näemmä etikettiä lukenut.
niinpä niin nuo 2 tekikin niin, loput 70 eivät ikinä ilmestyneet paikalle!!
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Minulla etiketti vissiin hukassa, sillä olen luullut vp:n eli vastauspyynnön tarkoittavan vastausta joka tapauksessa, tulee tai ei =)
Alkuperäinen kirjoittaja giggelis-goggelis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vp tarkoittaa, että vastataan vain silloin jos ei päästä. Et ole itse näemmä etikettiä lukenut.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Antaa palstan sivistää, mutta ensin pitää tapella hieman kuinka asia oikein on ja viitata ainakin wikpediaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja giggelis-goggelis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vp tarkoittaa, että vastataan vain silloin jos ei päästä. Et ole itse näemmä etikettiä lukenut.
Mikäli kyseessä oli jonkinlainen verkostomarkkinointi myyntitilaisuus, niin sitten en ihmettele.