Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuota:tässä mietin et miten tuo tuonne riemurasiaan on joutunu ku eihän noita voi nähä ku noitten ihmisten kaverit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Mä olen sitten ilmeisesti ainoa, jota ei naurata taaskaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Järkyttävää että se on käynyt mielentilatutkimuksissa ja päässyt työskentelemään lasten kanssa. Ton sen uhrin pitäis tehdä joka ilmoitus siitä esim. poliisille. Itteeni ei ainakaan huvittais viedä lasta tollaiselle hoitoon. Ties vaikka ton sen raivoomisen takana on skitsofrenia tms. :x
Kuka muu laittaisi hoitoon lapsensa tollaiselle ihmiselle tai palkkaisi tuon perusteella toisen töihin lapsia hoitamaan tai mitä se nyt sitten tekeekään...
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:Alkuperäinen kirjoittaja siperia:Mä olen sitten ilmeisesti ainoa, jota ei naurata taaskaan![]()
Muakaan ei naurata! Riemurasiaan päässyt ylimustasukkainen vaimo näyttäisi olevan pitkäaikaisen terapian tarpeessa, mutta eipä taida asianmukaista terapeuttia tässä surkeassa Suomessa järjestyä. (Tämä ihan vaan näppituntumalta. Mulla ei ole aavistustakaan siitä, että miten psykologiaa tuntevat tapausta käsittelisivät tai nimittäisivät.)