Kuka täältä tunnustaa olleensa osallinen? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huhujuttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tuota:
tässä mietin et miten tuo tuonne riemurasiaan on joutunu ku eihän noita voi nähä ku noitten ihmisten kaverit :whistle:

No jos vaikka se "aviorikkoja" (tirsk) on laittanut, jotta muutkin huomaavat miten nolo tuo vaimo on.

Voi veenus mikä sekopää nainen :D :laugh: Kuulostaa ihan samalle kuin mun ex biletyskaverin uus ja entinen nainen. Mä kun tekstailin kuulumisia ja sanoin miestä komeeksi niin tää nainen oli lukenu sen tekstarin ennen sitä miestä ja räjähtänyt MULLE :D :laugh:

Olispa tossa kuvat ja nimet niin pääsis nauramaan kasvostusten ;D

Järkyttävää että se on käynyt mielentilatutkimuksissa ja päässyt työskentelemään lasten kanssa. Ton sen uhrin pitäis tehdä joka ilmoitus siitä esim. poliisille. Itteeni ei ainakaan huvittais viedä lasta tollaiselle hoitoon. Ties vaikka ton sen raivoomisen takana on skitsofrenia tms. :x

Kuka muu laittaisi hoitoon lapsensa tollaiselle ihmiselle tai palkkaisi tuon perusteella toisen töihin lapsia hoitamaan tai mitä se nyt sitten tekeekään...

Alkuperäinen kirjoittaja siperia:
Mä olen sitten ilmeisesti ainoa, jota ei naurata taaskaan :o

Muakaan ei naurata! Riemurasiaan päässyt ylimustasukkainen vaimo näyttäisi olevan pitkäaikaisen terapian tarpeessa, mutta eipä taida asianmukaista terapeuttia tässä surkeassa Suomessa järjestyä. (Tämä ihan vaan näppituntumalta. Mulla ei ole aavistustakaan siitä, että miten psykologiaa tuntevat tapausta käsittelisivät tai nimittäisivät.)

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Järkyttävää että se on käynyt mielentilatutkimuksissa ja päässyt työskentelemään lasten kanssa. Ton sen uhrin pitäis tehdä joka ilmoitus siitä esim. poliisille. Itteeni ei ainakaan huvittais viedä lasta tollaiselle hoitoon. Ties vaikka ton sen raivoomisen takana on skitsofrenia tms. :x

Kuka muu laittaisi hoitoon lapsensa tollaiselle ihmiselle tai palkkaisi tuon perusteella toisen töihin lapsia hoitamaan tai mitä se nyt sitten tekeekään...

Ensinnäkään missään mielentilatutkimuksissa ei käydä, jotta voi valmistua / työskennellä lastenhoitotehtävissä.

Mikäli toimittaa lää.todistuksen, käy lyhyessä psykologin haastattelussa, ei siinä ajassa todellakaan ehditä välttämättä näkemään henkilön mt-ongelmia.

Sairaalloinen mustasukkaisuus ei välttämättä vaikuta hänen työhönsä millään tavoin.

Skitsofrenia ei sinänsä liity tähän mitenkään, eikä skitsofrenia tarkoita, että käyttäytyy noin. Skitsofrenia ei edes aina näy ulospäin eikä aina ole este työnteolle lastenkaan parissa. Skitsofrenia voi olla hyvin hallinnassa.

Poliisi ei voi tehdä asiassa paljoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:
Alkuperäinen kirjoittaja siperia:
Mä olen sitten ilmeisesti ainoa, jota ei naurata taaskaan :o

Muakaan ei naurata! Riemurasiaan päässyt ylimustasukkainen vaimo näyttäisi olevan pitkäaikaisen terapian tarpeessa, mutta eipä taida asianmukaista terapeuttia tässä surkeassa Suomessa järjestyä. (Tämä ihan vaan näppituntumalta. Mulla ei ole aavistustakaan siitä, että miten psykologiaa tuntevat tapausta käsittelisivät tai nimittäisivät.)

Sairaalloinen mustasukkaisuus, ehkäpä.

joo'o, jos ei mies pettäny aikasemmin niin varmasti pettää jatkossa... siis ihan sile perustan väitteeni että jos vaimo saa joka tapauksessa tuollaiset idarit siitä että lähettää kaverikutsun facebookissa niin varmasti saa kaikesta muustakin... joten silloin on kyl helppo ajautua vieraan syliin.. ja mieluumminhan sitä ny ottaa raivoamiset vastaan syystä.. :D :D
melkoisen mustasukkainen nainen.. :snotty: :snotty:

Yhteistyössä