No näille lapsille ei kyllä maksettu palkkaa siitä työstä.Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahirmu:Mulle kyllä maistuu suklaa edelleen, ei mitään vaikutusta sillä että lapset ovat niitä kaakaopapuja keränneet. Ajattelen niin, että mikä näitten lasten kohtalo, toinen vaihtoehto sitten olisi? koulu vai, höpöhöpö. Jos eivät paiski hommia pelloilla ja tehtaissa niin sitten myyvät kadulla itseään.
jaa, no sit on eri asia muttei kuitenkaan lopeta mun suklaan syöntiä.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No näille lapsille ei kyllä maksettu palkkaa siitä työstä.Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahirmu:Mulle kyllä maistuu suklaa edelleen, ei mitään vaikutusta sillä että lapset ovat niitä kaakaopapuja keränneet. Ajattelen niin, että mikä näitten lasten kohtalo, toinen vaihtoehto sitten olisi? koulu vai, höpöhöpö. Jos eivät paiski hommia pelloilla ja tehtaissa niin sitten myyvät kadulla itseään.
samaa täälläkin..Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Sama.Alkuperäinen kirjoittaja nam:marabou daim
Mähän sanoin sulle! Hm ja Ikea nostaa kauhean moralisointimetelin, mutta SUKLAA on liian hyvää boikotoitavaksi. Oma napa paras napa.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No näille lapsille ei kyllä maksettu palkkaa siitä työstä.Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahirmu:Mulle kyllä maistuu suklaa edelleen, ei mitään vaikutusta sillä että lapset ovat niitä kaakaopapuja keränneet. Ajattelen niin, että mikä näitten lasten kohtalo, toinen vaihtoehto sitten olisi? koulu vai, höpöhöpö. Jos eivät paiski hommia pelloilla ja tehtaissa niin sitten myyvät kadulla itseään.
Näin on, oma napa paras napa. Mulla ei ole tapana boikotoida mitään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mähän sanoin sulle! Hm ja Ikea nostaa kauhean moralisointimetelin, mutta SUKLAA on liian hyvää boikotoitavaksi. Oma napa paras napa.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No näille lapsille ei kyllä maksettu palkkaa siitä työstä.Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahirmu:Mulle kyllä maistuu suklaa edelleen, ei mitään vaikutusta sillä että lapset ovat niitä kaakaopapuja keränneet. Ajattelen niin, että mikä näitten lasten kohtalo, toinen vaihtoehto sitten olisi? koulu vai, höpöhöpö. Jos eivät paiski hommia pelloilla ja tehtaissa niin sitten myyvät kadulla itseään.
Mulle suklaa on varmasti se, mistä olisi kaikista helpointa luopua ikuisiksi ajoiksiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mähän sanoin sulle! Hm ja Ikea nostaa kauhean moralisointimetelin, mutta SUKLAA on liian hyvää boikotoitavaksi. Oma napa paras napa.