P
pa
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ???:http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Kolme+nuorta+miestä+kuoli+ulosajossa+Pohjois-Pohjanmaalla/1135258163734
Mitäs tässä on otettu?
Tai jätetty ottamatta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ???:http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Kolme+nuorta+miestä+kuoli+ulosajossa+Pohjois-Pohjanmaalla/1135258163734
Mitäs tässä on otettu?
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja pa:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Poliisikin aloitti jo puhumaan positiivisesti kannabiksesta.
Kts. www.pilvenreunalla.com
Kuuntelin tuon klipin ja kyllähän poliisikin oli selvästi sitä mieltä, että hamputtelijat ovat varsin harmitonta sakkia verrattuna oikeiden huumeiden käyttäjiin.
Pakkohan niiden on alkaa säätämään asenteita kohdalleen.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä olettaisin, että heillä on käytännön kokemus myös näyttäny ettei pilveä polttelevat hipit ole mitään verrattuna piikittäjiin tai muuten ihan kovia huumeita käyttäviin...
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä olettaisin, että heillä on käytännön kokemus myös näyttäny ettei pilveä polttelevat hipit ole mitään verrattuna piikittäjiin tai muuten ihan kovia huumeita käyttäviin...
Tai alkoholia käyttäviin...
Alkuperäinen kirjoittaja pa:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä olettaisin, että heillä on käytännön kokemus myös näyttäny ettei pilveä polttelevat hipit ole mitään verrattuna piikittäjiin tai muuten ihan kovia huumeita käyttäviin...
Eikös alkoholi lueta koviin huumeisiin. Ainakin viimeksi kun tarkistin, niin siellähän se oli kovimmasta päästä.
Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja pa:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä olettaisin, että heillä on käytännön kokemus myös näyttäny ettei pilveä polttelevat hipit ole mitään verrattuna piikittäjiin tai muuten ihan kovia huumeita käyttäviin...
Eikös alkoholi lueta koviin huumeisiin. Ainakin viimeksi kun tarkistin, niin siellähän se oli kovimmasta päästä.
On se vaarallisinta aineena, mutta sen käyttäjäkunta ei ole samoin valikoitunutta.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä olettaisin, että heillä on käytännön kokemus myös näyttäny ettei pilveä polttelevat hipit ole mitään verrattuna piikittäjiin tai muuten ihan kovia huumeita käyttäviin...
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä olettaisin, että heillä on käytännön kokemus myös näyttäny ettei pilveä polttelevat hipit ole mitään verrattuna piikittäjiin tai muuten ihan kovia huumeita käyttäviin...
Heh, tottaTuskin poliiseja on koskaan kutsuttu selvittelemään pilviveikkojen riitoja tai viemään putkaan liikaa pilveä polttaneita...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun se cannabiskin on niiiiiiin ihana ja turvallinen päihde... Tässä yksi tulos:
http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satellite/Satakunta/1194646323389/artikkeli/nuori+huumekuski+ajoi+vakijoukkoon+yyterissa+kaksi+sairaalaan.html
Juu tiedän, että sitä ei tässä sanottu, että se on just ko. huumetta, mutta tuo viimeinen kommentti antaa niin ymmärtää... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja eheh:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja msms:Alkuperäinen kirjoittaja apn kaveri:Kyllä ap on nyt väärässä. Ainoa mikä viittaa cannabikseen oli tuo auton alhainen nopeus. Pilvessä kun yleensä ajellaan aika hissukseen. Mutta veikkaan kyllä jotain muuta. Ja olihan tuo kännissäkin, joten ei nyt pistetä tätä hampun piikkiin, jookosta.
Sitäpaitsi se laillistaminen tapahtuu syksyllä jokatapauksessa, joten aika epätoivoisilta vaikuttavat nämä vastustajien viimeiset yritykset.
Siis täh, onko mulla mennyt joku uutinen ohi? Tuleeko kannabis muka lailliseksi suomessa?
Todennäköisesti tulee.
Suomessa? Tuskin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja www:Siis ap viittaa varmaan tähän lauseeseen:
"Sekavan olotilan syyksi paljastuivat huumausaineiksi luokitellut päihteet."
Viittaisi minustakin kannabikseen. Mutta tiedä nyt sitten kun eivät suoraan sano...
Viittaisi minustakin kannabikseen. Mutta tiedä nyt sitten kun eivät suoraan sano...
Alkuperäinen kirjoittaja pa:Alkuperäinen kirjoittaja www:Siis ap viittaa varmaan tähän lauseeseen:
Ihan totta. Nyt se hamppu on enää vain päihde. Mutta kuitenkin vielä luokitellaan huimausaineeksi. Kas kun tuota huomannut. Tämähän oli hyvä juttu.
Tuskin se pelkkä hamppu kuitenkaan tuota onnettomuutta aiheutti. Kai sillä kuskillakin oli tekemistä asian kanssa.