vieras
Muisti pätkii ja en kuollakseenkaan muista et kuka ukko se oli ja miten se liitty mihinkin. Naama on tuttu, mut ei muista, ni ei muista...
Koska Mike ei halunnut.Alkuperäinen kirjoittaja f:Entä miksi niitä Miken vellkoja ei kuitattu Susanin klubista saaduilla rahoilla? Niitähän piti olla paljon
?
Tappoi Martha Huberin. Martha kiristi Mary Alicea koska sai tietää että Mary Alice oli varastanut lapsen. Mary Alice tappoi itsensä saatuaan kiristyskirjeen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut mitä se Paul teki ja miks se häippäs Wisteria Lanelta?
Niin ensin ei halunnut mutta eikö siinäkään vaiheessa kun kaikki velat paljastui Susanille. Ja jos ne nyt saa vuokrarahar Susanin talosta niin onhan nekin Susanin rahoja, eikai se Mike niitäkään suostu ottamaan vastaan?Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Koska Mike ei halunnut.Alkuperäinen kirjoittaja f:Entä miksi niitä Miken vellkoja ei kuitattu Susanin klubista saaduilla rahoilla? Niitähän piti olla paljon
?
Eiks ne tappanut sen Zachin äidin Deirdrenkin, että saivat itse pitää sen Zachin? Ja eikös Mike ollu Zachin oikea isä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tappoi Martha Huberin. Martha kiristi Mary Alicea koska sai tietää että Mary Alice oli varastanut lapsen. Mary Alice tappoi itsensä saatuaan kiristyskirjeen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut mitä se Paul teki ja miks se häippäs Wisteria Lanelta?
Näin se oli. Melkoista menoa... Siis eikö se Deidre ollut johonkin lasten leluarkkuun laitettuna? Musta se oli Mary-Alice joka sen Deidren tappoi, Paul auttoi piilottamaan ruumiin.Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Eiks ne tappanut sen Zachin äidin Deirdrenkin, että saivat itse pitää sen Zachin? Ja eikös Mike ollu Zachin oikea isä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tappoi Martha Huberin. Martha kiristi Mary Alicea koska sai tietää että Mary Alice oli varastanut lapsen. Mary Alice tappoi itsensä saatuaan kiristyskirjeen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut mitä se Paul teki ja miks se häippäs Wisteria Lanelta?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_T%C3%A4ydellisten_naisten_jaksoista#Ensimm.C3.A4inen_tuotantokausi_.282004-2005.29Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Eiks ne tappanut sen Zachin äidin Deirdrenkin, että saivat itse pitää sen Zachin? Ja eikös Mike ollu Zachin oikea isä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tappoi Martha Huberin. Martha kiristi Mary Alicea koska sai tietää että Mary Alice oli varastanut lapsen. Mary Alice tappoi itsensä saatuaan kiristyskirjeen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut mitä se Paul teki ja miks se häippäs Wisteria Lanelta?
Joo, Zachin oikea nimi oli Dana ja kun se äiti tuli vaatimaan lastaan pitkään kuivillaolon jälkeen takas itelleen, nää ei antanukaan vaan tappo sen ja laitto siihen arkkuun joka sit pompsahtikin sieltä järvestä ylös.Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Näin se oli. Melkoista menoa... Siis eikö se Deidre ollut johonkin lasten leluarkkuun laitettuna? Musta se oli Mary-Alice joka sen Deidren tappoi, Paul auttoi piilottamaan ruumiin.Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Eiks ne tappanut sen Zachin äidin Deirdrenkin, että saivat itse pitää sen Zachin? Ja eikös Mike ollu Zachin oikea isä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tappoi Martha Huberin. Martha kiristi Mary Alicea koska sai tietää että Mary Alice oli varastanut lapsen. Mary Alice tappoi itsensä saatuaan kiristyskirjeen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut mitä se Paul teki ja miks se häippäs Wisteria Lanelta?
Toi on aika hyvä veikkaus, koska nehän on samanikäsetkin.Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Kenenköhän vauvat ne oli vaihtunut sairaalassa? Mun veikkaus olis että Julie on oikeasti Breen ja Danielle oikeesti Susanin lapsi.
Joo, ja jotenkin musta on aina tuntunut, että eihän Julie ole yhtään samanlainen kuin Susan. Vaan ennemminkin kuin Bree, tarkka, organisoitunut, jne.Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Toi on aika hyvä veikkaus, koska nehän on samanikäsetkin.Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Kenenköhän vauvat ne oli vaihtunut sairaalassa? Mun veikkaus olis että Julie on oikeasti Breen ja Danielle oikeesti Susanin lapsi.
Ja Danielle taas Susanin kaltainen, hankkiutui raskaaksi ja samanlainen säätäjä.Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Joo, ja jotenkin musta on aina tuntunut, että eihän Julie ole yhtään samanlainen kuin Susan. Vaan ennemminkin kuin Bree, tarkka, organisoitunut, jne.Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Toi on aika hyvä veikkaus, koska nehän on samanikäsetkin.Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Kenenköhän vauvat ne oli vaihtunut sairaalassa? Mun veikkaus olis että Julie on oikeasti Breen ja Danielle oikeesti Susanin lapsi.
Syksyllä varmaan, muistaakseni jostain luin että kuvauksia ei oo edes vielä alotettu.Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:kivaa odotella että jatkuu. millon seuraava kausi jenkeissä alkaa?
Mut eihän siinä puhuttu et ne ois molemmat perheet samasta paikasta,sanoi tuntevansa toisen perheen niistä keiden vauva oli vaihtunut..Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Kenenköhän vauvat ne oli vaihtunut sairaalassa? Mun veikkaus olis että Julie on oikeasti Breen ja Danielle oikeesti Susanin lapsi.
Mä ymmärsin, että molemmat oli samasta paikasta, koska se mies sanoi siinä että: "hey, I know these families, they live..." Ainakin näin olin kuulevinani.Alkuperäinen kirjoittaja ?:Mut eihän siinä puhuttu et ne ois molemmat perheet samasta paikasta,sanoi tuntevansa toisen perheen niistä keiden vauva oli vaihtunut..Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Kenenköhän vauvat ne oli vaihtunut sairaalassa? Mun veikkaus olis että Julie on oikeasti Breen ja Danielle oikeesti Susanin lapsi.
Ei kai. Sehän näytettiinkin kun se tumma poika kävi sen venäläisen muijan kimppuun. Kai se nyt se oli joka ne kaikki tappoi. Muuten on liian jännää.Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Tai mites jos se kundi joka nyt noita naisia tappo tossa, mitäs jos se onkin oikeesti Scavo?