Kuka saa orgasmin anaaliyhdynnässä? En mä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anaalitar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anaalitar

Vieras
Moikka!
Mä olen pitemmän aikaa nauttinut ihan mielettömästä Anaaliseksistä.
Kiima on kova, samoin kun mies, ja kun hän on sisällä jne.
Siis kaikki on täydellstä.

Saan orkut kyllä orkut yhdynnässä tavallisesti, eli siis pilluun ja ihan puhtaasti eestaas liikkeellä. Mieheni kulli on kuin tehty mulle. Seksi on siis käsittämättömän hyvää.

Mutta!
Koska anaaliseksi tuntuu niin loistavalle, niin haaveissa olis tietty anaaliorgasmi.
Nautin, nautin, nautin, mutta sitten loppuu pinna hetkenpäästä, ja pakko viedä sormet klitorikselle ja hoidella homma loppuun avittamalla.

Mä olisin halunnut tietää että saako joku orgasmit ihan vaan pepun kautta? Ja osaisi jotenkin neuvoa.
Ymmärrrän että varmaan tarvitsee tahdonvoimaa rutkasti, niinkuin miehilläkin vastaava juttu. Mutta mietinpähän vaan että kun naisilla ei oo eturauhastasta, onko fysiologisesti mahdollista naisen edes saada orkku sitä kautta.
Toisaalta sitten..

..toiset laukee kun niitä piiskataan tai päälle syljetään. Jotkut haluaa nuolla kenkiä taikka nylonsukkiin verhottuja sääriä. Ja sitten potkitaan kiveksille niin että spermat tulee väkisin.
Maku asioita.

Kerroppa saatko sinä orkut pelkästää pyllyn kautta`?

Kyllä saavat mutta ei siinä oikein osaa neuvoa. Eräs nainen halusi lähes aina anaaliin ja sai joka kerta mahtavat orkut. Ei tarvinnut kummankaan edes hieroa klittaa. Ensin aloitettiin tooosi varovasti ja sitten se eteni yleensä rajumpaan suuntaan kunnes muutaman minuutun kuluttua peppu alkoi sykkiä ja saimme orgasmin. Ajoitin siis myös omani niin että ne sattuivat samaan aikaan. Miehelle se on helppoa.

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29715884:
noin ei muuten oikeesti saa tehdä, koska siinä voi saada vaikka mitä pöpöjä emättimeensa

Tällä tyylillä mä sain ainakin virtsatietulehduksen. Ei koskaan enää anaalista emättimeen ilman huolellista pesua.

noin ei muuten oikeesti saa tehdä, koska siinä voi saada vaikka mitä pöpöjä emättimeensa

Kondomin poisto välillä tietenkin! Mistä sitä tietää missä kalua on uitettu.sieltä ne pöpöt tulee jos nautiskelee paljaasta. Vai kkuurataanko tolulla ja desinfioidaan heppi ensin?

Ulosteperäiset bakteerit kuuluvat emättimen normaaliflooraan, kulkevat sinne pikkareiden jarrutusjäljen kautta.

Yhteistyössä