Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Älä stressaa kauheesti tai stressaat koko hääpäivänki jotain olematonta ja se hauskuus jää vähemmälle.
Mitä sulla on tekemättä tai suunnittelematta?
Alkuperäinen kirjoittaja Piin:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Älä stressaa kauheesti tai stressaat koko hääpäivänki jotain olematonta ja se hauskuus jää vähemmälle.
Mitä sulla on tekemättä tai suunnittelematta?
No siis tässähän ollaan ihan vasta vauvan kengissä koko aiheen suhteen, eli hmm... KAIKKI |O
Alkuperäinen kirjoittaja Piin:No niin pienet kuin vaan mahdollista ja pienellä budjetilla, mut kuitenkin oikeet juhlat, ei mitkään pelkät kakkukahvit (ihan max.100 vierasta, nyt listalla reilu 60) ja heinäkuun alussa olis h-hetki..
Alkuperäinen kirjoittaja Piin:No niin pienet kuin vaan mahdollista ja pienellä budjetilla, mut kuitenkin oikeet juhlat, ei mitkään pelkät kakkukahvit (ihan max.100 vierasta, nyt listalla reilu 60) ja heinäkuun alussa olis h-hetki..
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:Alkuperäinen kirjoittaja Piin:No niin pienet kuin vaan mahdollista ja pienellä budjetilla, mut kuitenkin oikeet juhlat, ei mitkään pelkät kakkukahvit (ihan max.100 vierasta, nyt listalla reilu 60) ja heinäkuun alussa olis h-hetki..
No edelleen minä voin !
Alkuperäinen kirjoittaja Piin:Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:Alkuperäinen kirjoittaja Piin:No niin pienet kuin vaan mahdollista ja pienellä budjetilla, mut kuitenkin oikeet juhlat, ei mitkään pelkät kakkukahvit (ihan max.100 vierasta, nyt listalla reilu 60) ja heinäkuun alussa olis h-hetki..
No edelleen minä voin !
No kerroppa mistä aloitetaan, kenelle soitetaan. Maistraattiin menevä pyyntö avioliiton esteiden tutkinnasta on tossa valmiina täytettynä, mut sitä ei kai vielä voi laittaa eteenpäin kun eikös ole voimassa vaan 4kk..
Alkuperäinen kirjoittaja Piin:Mulle kelpäis että meen synnytyksen jälkeen pukukauppaan ja esittelen visaa aina tarpeen tullen ja saavun sovittuna aikana sovittuun paikkaan.. Mut se ei menekkään niin..No ehkä tuolta nettisivuilta löytyy joku ohjelista mitä noudattaa.. Tattis :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Piin:Pitopalvelu tulis kaiken järjen mukaan fiksuimmaksi vaihtoehdoksi niinku ruokailun suhteen, eikös niiltä tulis sitte astiat yms... Kakku tulis tod. näk omasta takaa, ellei kuulu menuun. Illaksi pikkupurtavaa omasta takaa, koska kaveriosasto kutsuttais vasta illemmaks juhlistamaan. Paikkoja olen kattellu, todennäköisesti joku vpk- tyyppinen ratkaisu, jos enää heinäkuulle saa.