Kuka rakastaa mattopyykkäilyä?

Mä yleensä pidän siitä, mökille en enää pääse niitä pesemään. Se oli ihanaa.
Matonpesupaikalla siitä puuttu tietty elementti, kun ei ole luonnonvettä lähistöllä, mutta silti siinä mäntysuovantuoksussa ja matonpesussa on sitä jotakin. =)
 
tossuliini
Kyllä mäkin siitä tykkään, tosin tässä ei ole lähistöllä matonpesupaikkaa mutta mä pesenkin meidän matot pesuhuoneessa yks matto kerrallaan kun ei enempää pysty pesemään. Ihana tuoksu tulee mäntysaippuasta, tosin ostan aina sitä nestemäistä mäntysaippuaa, on helpompi käyttää, tosin sitä tulee laitettua vähän enemmän kuin mitä kiinteää saippuaa, varsinkin mulla. Pitäisi taas varmaan pestä noita mattoja nyt kesän aikana kun voi ulkona kuivattaa tossa mattotelineellä omassa pihassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:
Ei se ole sen hauskempaa sulloa mattoa koneeseen kun pestä koneellista vaatteita. ;)

Ehkä siinä olis jotain jännää jos kyykkis laiturilla huivi päässä märkiä hameen helmoja nostellen. :D
Ei sitä ennää suaa jynssätä mattoressuja laiturilla. Ne pesuvedet pittää valuttaa ensin maahan, ei vesistöön. Isä rakensi meille oman matonpesupaikan mummolaan, jotta ei järveen mennä niitä enää jynssäämään. Mutta nyt voi märkien helmojen sijaan sitten kastella vaikka t-paitansa :D

Kakarana oli hauskaa se matonpesu. Silloin me saatiin uida ne matot puhtaiksi niistä pesuaineista :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:
Ei se ole sen hauskempaa sulloa mattoa koneeseen kun pestä koneellista vaatteita. ;)

Ehkä siinä olis jotain jännää jos kyykkis laiturilla huivi päässä märkiä hameen helmoja nostellen. :D
Ei sitä ennää suaa jynssätä mattoressuja laiturilla. Ne pesuvedet pittää valuttaa ensin maahan, ei vesistöön. Isä rakensi meille oman matonpesupaikan mummolaan, jotta ei järveen mennä niitä enää jynssäämään. Mutta nyt voi märkien helmojen sijaan sitten kastella vaikka t-paitansa :D

Kakarana oli hauskaa se matonpesu. Silloin me saatiin uida ne matot puhtaiksi niistä pesuaineista :D

Siitä on kyllä aikaa kun olin sellasella mattopyykillä. :D Vai ei enää saa järvessä pestä? No, ihan järkevä kielto kyllä. Mutta se uimalla peseminen oli kyllä niin hauskaa. Suotuveneiden pesu oli kans kivaa. :D

Tuo huivipäässä pesusta tuli mieleen sellanen "Suomi-neito" jonka joku mies tulee heinänkorsi suussa iskemään ja kantaa heinälatoon. Mä oon tainnu nähdä liikaa vanhoja filmejä. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:
Ei se ole sen hauskempaa sulloa mattoa koneeseen kun pestä koneellista vaatteita. ;)

Ehkä siinä olis jotain jännää jos kyykkis laiturilla huivi päässä märkiä hameen helmoja nostellen. :D
Ei sitä ennää suaa jynssätä mattoressuja laiturilla. Ne pesuvedet pittää valuttaa ensin maahan, ei vesistöön. Isä rakensi meille oman matonpesupaikan mummolaan, jotta ei järveen mennä niitä enää jynssäämään. Mutta nyt voi märkien helmojen sijaan sitten kastella vaikka t-paitansa :D

Kakarana oli hauskaa se matonpesu. Silloin me saatiin uida ne matot puhtaiksi niistä pesuaineista :D

Siitä on kyllä aikaa kun olin sellasella mattopyykillä. :D Vai ei enää saa järvessä pestä? No, ihan järkevä kielto kyllä. Mutta se uimalla peseminen oli kyllä niin hauskaa. Suotuveneiden pesu oli kans kivaa. :D

Tuo huivipäässä pesusta tuli mieleen sellanen "Suomi-neito" jonka joku mies tulee heinänkorsi suussa iskemään ja kantaa heinälatoon. Mä oon tainnu nähdä liikaa vanhoja filmejä. :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:
Ei se ole sen hauskempaa sulloa mattoa koneeseen kun pestä koneellista vaatteita. ;)

Ehkä siinä olis jotain jännää jos kyykkis laiturilla huivi päässä märkiä hameen helmoja nostellen. :D
Ei sitä ennää suaa jynssätä mattoressuja laiturilla. Ne pesuvedet pittää valuttaa ensin maahan, ei vesistöön. Isä rakensi meille oman matonpesupaikan mummolaan, jotta ei järveen mennä niitä enää jynssäämään. Mutta nyt voi märkien helmojen sijaan sitten kastella vaikka t-paitansa :D

Kakarana oli hauskaa se matonpesu. Silloin me saatiin uida ne matot puhtaiksi niistä pesuaineista :D

Siitä on kyllä aikaa kun olin sellasella mattopyykillä. :D Vai ei enää saa järvessä pestä? No, ihan järkevä kielto kyllä. Mutta se uimalla peseminen oli kyllä niin hauskaa. Suotuveneiden pesu oli kans kivaa. :D

Tuo huivipäässä pesusta tuli mieleen sellanen "Suomi-neito" jonka joku mies tulee heinänkorsi suussa iskemään ja kantaa heinälatoon. Mä oon tainnu nähdä liikaa vanhoja filmejä. :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: :D :D
Ja koivikosta kuuluu viulun tai haitarin soitto. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:
Ja koivikosta kuuluu viulun tai haitarin soitto. :D
Dramaattisuutta lisäämään, juu totta kai. Ehkä tähän tarvitaan vielä sellainen kumara vanha nainen, joka päätään puistellen ja nenä innostuksesta vipattaen juoksee kylille päivittelemään heinien pöllyttelystä
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttojuuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:
Ja koivikosta kuuluu viulun tai haitarin soitto. :D
Dramaattisuutta lisäämään, juu totta kai. Ehkä tähän tarvitaan vielä sellainen kumara vanha nainen, joka päätään puistellen ja nenä innostuksesta vipattaen juoksee kylille päivittelemään heinien pöllyttelystä
:D
Se meinaskin unohtua. :D
Tarvii kans opetella puhumaan silleensä kun ne puhuu niissä filmeissä.
Sitten mä taidankin lähtee mattopyykille. Ei kai siitä linnaan joudu? Vois olla tylsä loma. :LOL: Jos pelkillä sakoilla selvii niin olishan se maalaisromantiikka varmaan sen arvoista.
 
Jyrki Höyry OY
.KAIPAAVATKO MATTOSI TAI SOHVASI PESUA?

.MIKSI VEISIT MATTOSI PESULAAN?

ME PUHDISTAMME NE KOTONASI PAIKALLAAN LATTIALLA!

.Yksityinen henkilö voi vähentää verotuksessa 60 % kotisiivouskustannuksista!

Olemme avanneet Uudenmaan alueella kaikille kotitalouksille palvelun, jossa ainutlaatuisen uuden höyry- ja vesipuhdistusmenetelmän avulla puhdistamme matot kotonasi niitä siirtämättä. Höyry- ja vesipuhdistaminen sopii erinomaisesti vaikeasti puhdistettaville ja herkille materiaaleille. Höyry- ja vesipuhdistuksen ansiosta menetelmä on tehokas ja erittäin ympäristöystävällinen. Unohda mattojen raahaaminen pesulaan ja soita meille!
Höyry- ja vesipuhdistusmenetelmällä puhdistamme muun muassa: aidot matot, paperinarumatot, villamatot ja nukkamatot.Jyrki Höyry Oy:llä on jo monta tyytyväistä asiakasta! Soita ja kysy lisää!

Huom! Ennen palvelumme tilaamista varmistathan tarvittaessa maton/sohvan valmistajalta, että materiaali kestää vesipesun.

Soita ja kysy lisää!

Jyrki Höyry Oy
050 555 9430
www.jyrkihoyry.fi
 

Yhteistyössä