kuka pystyy pettämään puolisoaan ????

  • Viestiketjun aloittaja heiski
  • Ensimmäinen viesti
heiski
Luin yhdestä naisten lehdestä kuinka naiset kertoivat pettäneensä puolisoaan
yksi nainen kertoi että petti miestän koska ei saanut tarpeeksi hellyyttä ja toinen kertoi nostaneensa itseluottamusta kun hän kelpasi muillekkin ja kaikista paras oli se että sen takia petti miestään koska halusi arkeen jotain uutta eli pettämistä .huh huh.....

Pettäminen on nykypäivänä sellainen "trendi juttu " . Joka toinen pettää puolisoaan .KAMALAA

Minulla on mahtava suhde mieheni kanssa .me emme petä toisiamme .uskallan sanoa etten KOSKAAN petä miestäni Minua ei kiinnosta muut miehet Oma kultani minua vain ja ainoastaan KIINNOSTAA

yhteen kysymykseen kaipaisin vastausta :
miksi pitää pettää puolisoaan kun kaikilla miehillä on samanlaiset munat ja kaikilla naisilla samanlainen vagina mikä pettämisessä on niin mahtavaa

 
Supris
Itse en ole koskaan pettänyt, enkä tule koskaan pettämään, mutta vastaanpa silti. Luulisin että siinä on juuri sen kielletyn hedelmän maku. Joitain kiihottaa, kun tekee jotain mitä ei saisi. En minä muutakaan kyllä keksi. Ja tietenkin eri juttu on, jos ei enää rakasta puolisoaan, vaan on rakastunut toiseen, mutta en silti hyväksy pettämistä missään muodossa.
 
nikitön vielä
sen verran oon eläny tätä maailmaa että uskallan jo väittää ettei sellasta ihmistä oo joka ei vois sitä tehä.eri asia on että tekeekö sen.naurattaa oikein joskus lukea että " en voisi koskaan pettää miestäni.." sitä asiaa ei voi tietää mitä tuleman pitää omassa parisuhteessa, asiat vaan ajautuu tiettyihin pisteisiin ja tyhmiä tulee tehtyä. hei, me ollaan ihmisiä! suhteesta vaan pitäs pitää huolta joka päivä ja se ei oo mikään vitsi vaikka kuulostaakin tutulta. ja tiedoksi; tää ei ollu puolustuspuhe pettämiselle..mutta jokainen siihen pystyy jos tuntuu että jostain jää kertakaikkiaan paitsi jostakin itelle tärkeestä.
 
eräs
"pettämisen ammattilaisena",voisin kyseiseen tuumata,että,jos pettää haluu,kannattaa ehkä pettää sellaisen kanssa jonka kera viettää elämäänsä sitten eteenpäinkin.muuten siinä ei ole mitään tolkkua. ;)
 
Hei nikitön nyt. Oli pakko vastata kun luin tota sun vastausta. Minä myös eläneenä sen verran sanon että kyllä sellaisia ihmisiä on ettei koskaan voisi pettää puolisoaan ei vaan sitten ole sattunut sinun elämän varrelle. Itse olin kymmenen vuotta naimissa aiemmin ja onnettomasti. Olimme sopineet et ei vieraita hyväksytä että ensin erotaan ja sittenvasta mennään vieraitten kanssa touhuamaan.Viimeisinä vuosina en miestäni rakastanut ja olin ihastunutkin muutaman kerran mutta koskaan en vieraan matkaan lähtenyt. Tuli siinä oltua vanhasta tottumukseta yhdessä vielä muutama vuosi ennen eroa ja ero oli kuin olisi kivi pudonnut sydämmeltä eli helppo mutta koskaan en silti miestäni pettänyt. Niin että tässä vaan tälläinen toisenlainen tarina :hug:
 
Kyllä mä uskoisin että voisin ja pystyisin tehdä niin, en usko että on ihmistä joka ei pystyisi. On eriasia haluaako niin tehdä: harvempi meistä varmaankaan haluaa. Jos nyt kukaan mitään tolkkua tästä ottaa. Ja eriasia sekin kuinka järkevää se sitten on, harvemmin kai kovinkaan fiksua. Mutta kyllä kai meistä itsekukin siihen pystyisi, jos haluja olisi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2005 klo 16:38 heiski kirjoitti:
Luin yhdestä naisten lehdestä kuinka naiset kertoivat pettäneensä puolisoaan
yksi nainen kertoi että petti miestän koska ei saanut tarpeeksi hellyyttä ja toinen kertoi nostaneensa itseluottamusta kun hän kelpasi muillekkin ja kaikista paras oli se että sen takia petti miestään koska halusi arkeen jotain uutta eli pettämistä .huh huh.....

Pettäminen on nykypäivänä sellainen "trendi juttu " . Joka toinen pettää puolisoaan .KAMALAA

Minulla on mahtava suhde mieheni kanssa .me emme petä toisiamme .uskallan sanoa etten KOSKAAN petä miestäni Minua ei kiinnosta muut miehet Oma kultani minua vain ja ainoastaan KIINNOSTAA

yhteen kysymykseen kaipaisin vastausta :
miksi pitää pettää puolisoaan kun kaikilla miehillä on samanlaiset munat ja kaikilla naisilla samanlainen vagina mikä pettämisessä on niin mahtavaa
Aivan samaa mieltä!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2005 klo 16:38 heiski kirjoitti:
yhteen kysymykseen kaipaisin vastausta :
miksi pitää pettää puolisoaan kun kaikilla miehillä on samanlaiset munat ja kaikilla naisilla samanlainen vagina mikä pettämisessä on niin mahtavaa
kaikissa tapauksissa siinä pettämisessä ei ole kyse pelkästä seksistä, joten vehkeiden samankaltaisuudella ei ole merkitystä.

Myönnän avoimesti että olen pettänyt miestäni kerran. Se on ainut asia elämässäni mitä kadun vaikka muitakin ei-niin-hyviä juttuja olen tehnyt. Minun tapauksessani syynä oli juuri tuo läheisyyden puute ja itsetuntoni koheni kun oli joku ihminen joka näytti haluavan minua, niin henkisesti kuin fyysisestikin (mies ei näyttänyt kiinnostustaan mitenkään päin vaikka sanoi rakastavansa minua). Mies antoi anteeksi koska ymmärti miksi sen tein (en kuitenkaan laita tapausta mieheni syyksi, otan itse kaiken vastuun). Nyt meidän suhde on parantunut huomattavasti.
 
äitskäläinen
mä en kertakaikkiaan pystys vaikka haluisinki.
eikä se pettäminen vehkeistä ole kiinni, ehkä ennemmin siitä että joku muukin on kiinnostunut sinusta ja haluaa sinua. se tunne että on haluttu..se kai siinä yleisin syy on.
 
Hamtaro
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2005 klo 17:32 Supris kirjoitti:
Itse en ole koskaan pettänyt, enkä tule koskaan pettämään, mutta vastaanpa silti. Luulisin että siinä on juuri sen kielletyn hedelmän maku. Joitain kiihottaa, kun tekee jotain mitä ei saisi. En minä muutakaan kyllä keksi. Ja tietenkin eri juttu on, jos ei enää rakasta puolisoaan, vaan on rakastunut toiseen, mutta en silti hyväksy pettämistä missään muodossa.
Siinä on just se kielletyn hedelmän maku
 
mä tossa jo aikaisemmin kirjoitinkin mutta unohdin kommentoida kun kaikki tolkuttaa että kaikki pystyis jos haluaa pettämään. Mä en pystyis, mulla on varmaan erikoisen voimakas omatunto joka kolkuttaa pienimmästäkin vääryydestä jos olen vaikka edes vahingossa tehnyt tai päästänyt sammakon suustani niin pettäminen ei tulisi missään nimessä kyseeseen , omatunto kolkuttaisi varmaan multa tajun kankaalle ;) . Niinpä ystävät hyvät älkää puhuko muiden puolesta vaan omasta . :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2005 klo 19:47 vierailija kirjoitti:
mä tossa jo aikaisemmin kirjoitinkin mutta unohdin kommentoida kun kaikki tolkuttaa että kaikki pystyis jos haluaa pettämään. Mä en pystyis, mulla on varmaan erikoisen voimakas omatunto joka kolkuttaa pienimmästäkin vääryydestä jos olen vaikka edes vahingossa tehnyt tai päästänyt sammakon suustani niin pettäminen ei tulisi missään nimessä kyseeseen , omatunto kolkuttaisi varmaan multa tajun kankaalle ;) . Niinpä ystävät hyvät älkää puhuko muiden puolesta vaan omasta . :hug:
minäkin olin varma että en voisi pettää. kuitenkin niin kävi ja omatunto tosiaan kolkutti niin lujaa että pää meinasi räjähtää.
 
LeAnne
Mä olen aina ollu pettämistä vastaan. Mun mielestä pitäis erota ensin jos alkaa toinen tyyppi kiinnostaa siinä määrin, et pettäminen tulee aiheelliseksi.
Itselleni kävi kuitenkin "vanhanaikaisesti" ja petin miestäni pari viikkoa ennen kuin lopulta erosimme. Ero johtui kyllä ihan muista syistä. Olimme sopineet erosta jo ennen pettämistäni, mutta päädyttyäni petiin toisen kanssa olin satavarma eron oikeellisuudesta. En tuntenut syyllisyyttä, en yhtään mitään.

 
Kysymys `kuka pystyisi..?` on mielestäni turha, sillä JOKAINEN pystyisi pettämään samalla tapaa kuin uskon, että jokainen olisi kykenevä tappamaan. On eri asia tekeekö näistä kumpakaan, itse uskon siihen, että ajatuksen voima impulssien yli on se, mikä tekee meistä ihmisiä ja erottaa meidät eläimistä.
 
fakta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2005 klo 16:38 heiski kirjoitti:
Luin yhdestä naisten lehdestä kuinka naiset kertoivat pettäneensä puolisoaan
yksi nainen kertoi että petti miestän koska ei saanut tarpeeksi hellyyttä ja toinen kertoi nostaneensa itseluottamusta kun hän kelpasi muillekkin ja kaikista paras oli se että sen takia petti miestään koska halusi arkeen jotain uutta eli pettämistä .huh huh.....

Pettäminen on nykypäivänä sellainen "trendi juttu " . Joka toinen pettää puolisoaan .KAMALAA

Minulla on mahtava suhde mieheni kanssa .me emme petä toisiamme .uskallan sanoa etten KOSKAAN petä miestäni Minua ei kiinnosta muut miehet Oma kultani minua vain ja ainoastaan KIINNOSTAA

yhteen kysymykseen kaipaisin vastausta :
miksi pitää pettää puolisoaan kun kaikilla miehillä on samanlaiset munat ja kaikilla naisilla samanlainen vagina mikä pettämisessä on niin mahtavaa
Sinulla on ilmeisesti kokemusta vain yhdestä miehestä:Kaikki munat eivät suinkaan ole samanlaisia.Ja vastaus:Olisin valmis pettämään miestäni siitä syystä että en saa kotona tarpeeksi munaa.
 
samurai
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2005 klo 20:04 hope kirjoitti:
Kysymys `kuka pystyisi..?` on mielestäni turha, sillä JOKAINEN pystyisi pettämään samalla tapaa kuin uskon, että jokainen olisi kykenevä tappamaan. On eri asia tekeekö näistä kumpakaan, itse uskon siihen, että ajatuksen voima impulssien yli on se, mikä tekee meistä ihmisiä ja erottaa meidät eläimistä.

Mun isoisä oli sodassa. Hän ei halunnut sinne eikä tappaa, sodassahan ei kysellä että kuka tänne haluaa ja kuka ei. Rintamalle jouduttuaan hän huomasi että ei PYSTY yksinkertaisesti tappamaan, niipä hän karkasi ja eli häpeän kanssa koko elämänsä. Siihen aikaan tuo karkuruus ei ollut helppo päätös , siinä häpäistiin koko perhe ja itseltä meni maine ja kunnioitus lopuksi ikää. Mummoni pystyi puhumaan asiasta vasta kaksikummentä vuotta isoisän kuoleman jälkeen . Hän olisi jäänyt kyllä rintamalle , pelkuruudesta ei ollut kyse vaan hän ei PYSTYNYT tappamaan. Ja voi vain kysellä kuinka moni menetti mielenterveytensä siellä kun tappoi vaikka eilisi hallutkaan.
 
Petin siihen aikaan kun kärsin alkoholiongelmasta. Tuska on kamala, en ikinä pettäisi jos voisin elää uudestaan. Jossittelu vaan on turhaa...
Täytyy sanoa, että vaikka juomista pidetään tekosyynä, se muuttaa asian. En koskaan ole selvänä pettänyt enkä petä ja siksi en juo koska teen silloin typerää.
En halua koskaan satuttaa ketään enää pettämällä ja siksi tämä "trendi" on mulle käsittämätön, koska jotkut oikeasti tuntuvat nauttivan siitä...
 
No en todellakaan!

Mikä siitä "toisesta miehestä" tekisi paremman? Mikä ilo olisi olla jonkun kanssa, ketä en rakasta? Pettäisi miestäni, joka on antanut minulle paljon ja vice versa... NEVER IN MY LIFE!!!!!!!!!!!
Sama **** se on jokaisella miehellä.
Ja mitä "kiellettyyn hedelmään" tulee...muuttuu se sekin hedelmä joskus arkisemmaksi..kenties homehtuu!!
 

Yhteistyössä